Direktlänk till inlägg 23 oktober 2014

Målning,målning o fix:)

Av sandra johansson - 23 oktober 2014 08:20

God morgon allihop:) sitter me en kopp kaffe o slappnar av lite.trött till tusen idag.hade verkligen fullt upp igår:) nästan hela vardagsrummet blev omgjort:) målade om vardagsrumsbordet,ett sidobord o lite småprylar:) bytte ut dom svarta hyllorna mot vita:) men får göra färdigt d me hyllorna till helgen:) så ut me allt svart o in me vitt:) fortfarande svarta detaljer såklart;) nu e d bara en ny,vit tvbänk som fattas o ett sidobord till soffan:) grymt nöjd hittills:) fick hoppa över träningen igår o även idag pga lunginflammationen o skit:( vill träna.nu när ja äntligen kommit igång.men alltid händer d nåt som förstör:( jävla kropp.men har någorlunda me energi ändå så att ligga o vila o kurera sig e lika med omöjligt typ.rastlös som man e:p kan ju inte gå ut i d här underbara vädret bara så får hålla mig inne o hålla mig sysselsatt så gott d går:/ idag måste ja ut i skiten ändå tyvär:/ har psykologen vilket ska bli jätte skönt.får springa mellan dörren o bilen.underbara papsen som kör mig:)sen blir nog resten av dan lugn:) nu blir d en kaffe me emma som kommit på morgonbesök:) ha en bra dag allihop:) tjolla hopp:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra johansson - 14 december 2014 09:12


Av sandra johansson - 14 december 2014 09:11

God morgon allihop.glad tredje advent på er:)idag va man uppe me tuppen igen:) sitter me en kopp kaffe o bara njuter av morgonen:) idag står städ på schemat:) så roligt såå;) igår va en lugn dag efter att ja vaknade på natten för att gå på toaletten ...

Av sandra johansson - 11 december 2014 08:22

God morgon världen:) idag e ja rätt seg o trött.hände inte så mycke igår mer än att syster yster kom på morgonkaffe:) va lika trevligt som vanligt:) sen blev d en lugn dag.kan ju inte gå utanför dörren i d här vädret..suck..känns hemskt att va så "in...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:47

Nu närmar sig ju julen me stormsteg o ja e ju inte jätte mycke för d här me julpynt:p men har blivit lite iallafall:) ska köpa en litenen oxå o ha som "julgran" som vi hade förra året:) en gullig liten verision av dom vanliga granarna:) tänkte visa l...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:39

Hej allihop:) varit borta ett bra tag nu.mått väldigt dåligt o inte orkat annat än att ta en dag i taget o brytt mig om mina närmaste o försökt ta hand om mig sj. fysiskt har d varit ett helvete rent ut sagt.gick in i den välkända väggen för ja vill...

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards