Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av sandra johansson - 6 augusti 2012 18:43

ja då va man på kss igen.klippkort o eget privat rum här snart typ:-P efter att ha kämpat o försökt hålla ut me smärtan så klarade ja d helt enkelt inte mer igår.när man har så ont att varje steg känns som ett knivhugg i ryggen e d kanske dags att faktiskt erkänna att man inte e superkvinnan o be om hjälp.min älskade underbara jonas o världens bästa jesper körde in mig o höll ig sällskap alla dom där timmarna som d tog inne på akuten.o dom höll humöret uppe på mig trotts smärtan:-) blev ju kvar för smärtlindring(vilket inte funkat alls för dom har ju typ inte hjälpt nåt) o för att få träffa reumatolog o sjukgymnast.träffat sjukgymnasten idag o imorn ska dom prata me läkarn så får vi se va dom säger o bestämmer.förhoppningsvis hittar dom nåt bra svar på allt som kan hjälpa mig.uttråkad till max blir man ju på d här stället men har ju mobilen som tur e o så en bok att läsa.saknar min älskling nåt enormt.han började jobbet idag igen efter semestern så nu börjar d jobbiga me att bara träffas på helgerna:-( men d e ju bättre än inget:-) älskar honom nåt så enormt o han har varit ett så stort stöd igenom allt.ja har verkligen tur som har honom<3 ja släpper dig aldrig älskling.älskar dig mer än livet<3

tjollahopp på er o ha en bra kväll allihop:-)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards