Direktlänk till inlägg 13 november 2014

En dag helt utan måsten:)

Av sandra johansson - 13 november 2014 08:00

God morgon gott folk:) verkar som man fått en inbyggd väckarklocka som får mig att gå upp vid sju varje dag:p sitter me en kaffe o morgondrinken:) ont som tusan men känner mig rätt pigg ändå:) idag har jainga måsten att göra:) inga möten el nån träning el så:) känns riktigt skönt:) försöka få d mesta av smärtan som blev av att va ute i blåsten igår att försvinna under dan.se hur länge man klarar att hålla sig lugn o stilla under dan utan att bli tokig bara:p vika tvätten bara o plocka fram nåt att äta när älsklingen kommer hem:) igår va d fullt upp:) fick främmat av syster yster på en kaffe på morgonen o sen kom emma o va så gullig att köra mig till träningen:) körde ett stenhårt pass:) va underbart:) på hemvägen blev d att handla lite o möta upp emma i blåsten.hem o duscha o sen blev d kaffe o tjöt me emma:) lagade mat till älsklingen o sen blev d en lugn kväll:) både ja o älsklingen somnade i soffan vid typ halv tio:p som sagt gör mina smärtstillande mig väldigt trött.men dom hjälper ju en del så då får ja ta d.hoppas alla får en bra dag:) nu ska ja ta en kaffe till:) tjolla hopp:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra johansson - 14 december 2014 09:12


Av sandra johansson - 14 december 2014 09:11

God morgon allihop.glad tredje advent på er:)idag va man uppe me tuppen igen:) sitter me en kopp kaffe o bara njuter av morgonen:) idag står städ på schemat:) så roligt såå;) igår va en lugn dag efter att ja vaknade på natten för att gå på toaletten ...

Av sandra johansson - 11 december 2014 08:22

God morgon världen:) idag e ja rätt seg o trött.hände inte så mycke igår mer än att syster yster kom på morgonkaffe:) va lika trevligt som vanligt:) sen blev d en lugn dag.kan ju inte gå utanför dörren i d här vädret..suck..känns hemskt att va så "in...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:47

Nu närmar sig ju julen me stormsteg o ja e ju inte jätte mycke för d här me julpynt:p men har blivit lite iallafall:) ska köpa en litenen oxå o ha som "julgran" som vi hade förra året:) en gullig liten verision av dom vanliga granarna:) tänkte visa l...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:39

Hej allihop:) varit borta ett bra tag nu.mått väldigt dåligt o inte orkat annat än att ta en dag i taget o brytt mig om mina närmaste o försökt ta hand om mig sj. fysiskt har d varit ett helvete rent ut sagt.gick in i den välkända väggen för ja vill...

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards