Alla inlägg den 5 november 2014

Av sandra johansson - 5 november 2014 08:46

God morgon allihop.sovit som en stock inatt o blev lite sovmorgon idag.behövdes efter gårdagen:) blev morgonkaffe me emma o en tur till sara o sen apoteket o regnbågen:) hem o fixade lite o lagade mat till älsklingen innan d va dags o åka o träna:) o ååå va skönt d va:) helt slut efteråt o kändes helt underbart:) hem o hann ta d lite lugnt innan ja totaldäckade:p hade superont igår igen men fick mina vid behovmediciner igår o dom hjälpte en hel del men gjorde att ja typ blev helväck i huvudet:p totalt luddig.men slipper ja den värsta smärtan me dom så tar ja d.e lite lugnare idag men e ju som vanligt inte mitt väder idag:/ men ska bara ut för att åka iväg på träning o sen ska ja hålla mig inne o ta d lugnt.e lite småtrött o seg idag så blir att bara ta d lugnt efter träningen:) imorn e d dags för vuxenpsyk o få prata av sig lite.ska bli skönt:) nu blir d en kaffe me emma innan d e dags att göra sig iordning för träning:) hoppas alla får en bra dag:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards