Direktlänk till inlägg 9 november 2014

Mitt liv me fitline:)

Av sandra johansson - 9 november 2014 10:28

Hej vill framföra Fitline för dej. Det har gett mig sådana otroliga effekter. Både psykiskt och fysiskt. Ja e opererad för en hjärntumör när ja va yngre o då fick dom även ta bort min hypofys. Den kallas kroppens sol för allt i hela kroppen styrs från den. D resulterar i att ja måste äta mediciner resten av livet för att överleva. Pga detta har ja mindre ork mm o har varit sjukpensionerad sen ja va 16. Min sjukpension handlar inte bara om d utan ja blev även djupt deprimerad av allt o skadade min rygg pga att ja e benskör av mina mediciner så lever me ständig smärta o får inte lyfta mm. Plus allt detta fick ja en svår nervskada i ansiktet som gör att ja har ständigt ont. Fram till för några månader sen va ja ständigt trött av allt o orkade inte mycke. Om ja gjorde nåt va ja tvungen att vila i flera timmar efteråt. Men inte nu längre:) Min vän presenterade mig för något som heter Fitline o d har räddat mig o gett mig chansen till ett nytt,bättre liv:) Fitline är rena miniraler och proteiner som vi alla behöver friska om sjuka. Mitt humör är i otrolig balans, har bättre koncentrations förmåga och känner mig rent utav mycket piggare. Har fått sån enorm energi o klarar sånt ja inte klarat på flera år:) Helt fantastiskt. Efter att bara ha använt d i ca en vecka märkte ja redan en enorm skillnad o d gjorde även folk runt mig:) Mer ork,va gladare o om ja gjorde nåt behövde ja inte längre lägga mig o vila:) Ja kunde knappt sitta still:p O tack vare den nya energin fick ja ju även ork att arbeta me mitt psykiska o gjorde att ja mådde så mycke bättre o slapp ångest mm:) Har haft ångest i perioder självklart för d e ju inte nåt som bara försvinner men d e så stor skillnad:) Ja har ju även mer ork att klara av mina smärtor. Kan inte annat att vara såå lycklig över att upptäckt detta o ja kommer aldrig sluta me d. Så ja har mer energi o sover även mycket bättre. Mitt imunförsvar har förbättrats något otroligt. Har alltid varit jätte känslig pga mina sjukdomar o mediciner men d har blivit mycke bättre:) Kan även koncentrera mig mycke bättre vilket ja haft väldigt svårt me pga mitt psykiska o även smärtan. Men märker en enorm skillnad på d:)

För dig som tränar är detta helt underbart. Brukar dricka Activize innan jag ska iväg o träna och får mycket energi och efter dricker jag Restorate som gör så att kroppen återhämtar sig snabbare. Det har gett mig sådana otroliga effekter på bara några veckor. Både innan jag började träna och efter.

Skriver om detta för att ja vill att alla ska få en chans att få ett bättre liv precis som mig o få ta del utav Fitline och kunna må bättre, få ett hälsosammare liv helt enkelt. Vill du ta denna chansen?:) Skriv till mig på mobilnr 0736512721 el skriv pm till mig här på fb:) Hoppas verkligen ni tardenna chans:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra johansson - 14 december 2014 09:12


Av sandra johansson - 14 december 2014 09:11

God morgon allihop.glad tredje advent på er:)idag va man uppe me tuppen igen:) sitter me en kopp kaffe o bara njuter av morgonen:) idag står städ på schemat:) så roligt såå;) igår va en lugn dag efter att ja vaknade på natten för att gå på toaletten ...

Av sandra johansson - 11 december 2014 08:22

God morgon världen:) idag e ja rätt seg o trött.hände inte så mycke igår mer än att syster yster kom på morgonkaffe:) va lika trevligt som vanligt:) sen blev d en lugn dag.kan ju inte gå utanför dörren i d här vädret..suck..känns hemskt att va så "in...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:47

Nu närmar sig ju julen me stormsteg o ja e ju inte jätte mycke för d här me julpynt:p men har blivit lite iallafall:) ska köpa en litenen oxå o ha som "julgran" som vi hade förra året:) en gullig liten verision av dom vanliga granarna:) tänkte visa l...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:39

Hej allihop:) varit borta ett bra tag nu.mått väldigt dåligt o inte orkat annat än att ta en dag i taget o brytt mig om mina närmaste o försökt ta hand om mig sj. fysiskt har d varit ett helvete rent ut sagt.gick in i den välkända väggen för ja vill...

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards