Direktlänk till inlägg 14 december 2014

En ny dag

Av sandra johansson - 14 december 2014 09:11

God morgon allihop.glad tredje advent på er:)idag va man uppe me tuppen igen:) sitter me en kopp kaffe o bara njuter av morgonen:) idag står städ på schemat:) så roligt såå;) igår va en lugn dag efter att ja vaknade på natten för att gå på toaletten o benen bara vek sig så pang låg ja på golvet.försökte resa mig men hela kroppen va som spagetti o ja försökte väcka jonas som kan sova igenom en tornado,men som till slut vaknade o kunde hjälpa mig.när ja la mig i sängen snurrade allt o d va suddigt.fattade direkt att d va mina kristaller i öronen som slagit till igen.jonas fick gå o lyfta mig i princip för benen vek sig åt alla håll o kanter:( d e nåt av d värsta ja varit me om o ja kände mig såå förtvivlad för sist ja hade d höll d i i tre veckor o ja klarade inte att göra nåt sj.när jonas va på jobbet fick ja krypa till typ toan om ja behövde dit o då va d knaopt att ja kunde ta mig upp på toastolen.så när d började igår blev ja förstörd.att detta skulle hända precis dan efter att vi suttit på akuten för att älsklingen skadat sitt knä när han spelat innebandy o har extremt ont.d fick mitt hjärta att göra såå ont att ja inte skulle kunna hjälpa honom utan bli liggande:( men min underbara karl bäddade ner mig o sa till mig att vila.va inte d lättaste att somna när allt snurrade så man blev illamående men till slut måste ja somnat för plötsligt vaknade ja o snurrandet hade minskat en del o när ja reste mig upp vek sig inte benen helt utan ja kunde gå sj genom att hålla mig i väggarna.när ja suttit en stund försvann yrseln o snurrandet o ja kunde resa mig:) kändes så underbart men förslkte ta d fötsiktigt.va kalas för min underbara systerson på kvällen o ja klarade mig både dit o hem:) vet inte riktigt vad som hände men e glad att d gick över för nu kan ja ta hand om mitt stackars hjärta som har så ont:) va ett jätte trevligt kalas o när vi kom hem blev d en myskväll i soffan:) blev en händelserik dag:p hoppas denna dag blir lite mindre dramatisk;) ta mig en kopp kaffe till o bara ta d lite lugnt o låta älsklingen sova ut ordentligt idag:) hoppas alla får en bra tredje advent:) tjolla hopp:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra johansson - 14 december 2014 09:12


Av sandra johansson - 11 december 2014 08:22

God morgon världen:) idag e ja rätt seg o trött.hände inte så mycke igår mer än att syster yster kom på morgonkaffe:) va lika trevligt som vanligt:) sen blev d en lugn dag.kan ju inte gå utanför dörren i d här vädret..suck..känns hemskt att va så "in...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:47

Nu närmar sig ju julen me stormsteg o ja e ju inte jätte mycke för d här me julpynt:p men har blivit lite iallafall:) ska köpa en litenen oxå o ha som "julgran" som vi hade förra året:) en gullig liten verision av dom vanliga granarna:) tänkte visa l...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:39

Hej allihop:) varit borta ett bra tag nu.mått väldigt dåligt o inte orkat annat än att ta en dag i taget o brytt mig om mina närmaste o försökt ta hand om mig sj. fysiskt har d varit ett helvete rent ut sagt.gick in i den välkända väggen för ja vill...

Av sandra johansson - 4 december 2014 08:20

God morgon gott folk. Varit borta ett bra tag nu.inte mått särskilt bra sista veckorna o bara koncentrerat mig på att lyssna på min kropp o mitt psyke.lyssnade till slut på dom runt mig som sagt i evigheter att ja behövt göra d:p Min kropp har ge...

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards