Alla inlägg den 4 december 2014

Av sandra johansson - 4 december 2014 08:20

God morgon gott folk.
Varit borta ett bra tag nu.inte mått särskilt bra sista veckorna o bara koncentrerat mig på att lyssna på min kropp o mitt psyke.lyssnade till slut på dom runt mig som sagt i evigheter att ja behövt göra d:p

Min kropp har gett upp rätt mycke o ja har inte haft ett uns ork.så fort ja gjort nåt har kroppen sagt ifrån me yrsel,svaghet o helt enkelt sagt ifrån.så fort ja gör minsta lilla blir d att vila flera timmar efteråt.anledningen.(delvis) e att ja haft slut på mitt fitline i ca tre veckor.har verkligen fått svart på vitt hur mycke d hjälpt min kropp.e tillbaka där ja va innan ja började me min mirakelkur:( men äntligen har ja fått mitt paket me drinkarna igen o hoppas att d ska bli lika stor skillnad som när ja började me d.så ja kan komma tillbaka igen:) o nu ska ja se till att aldrig mer va utan d.att d kan göra så stor skillnad e otroligt:)
Inte direkt hänt mycke d sista utan mest hållt mig inne pga trigeminusneuralgin som blivit enormt mycke sämre av kylan.d har gjort att ja knappt vågat gå ut eftersom ja vet hur ont ja får efteråt:/
Har haft så mycke stöd av världens underbaraste pojkvän som stöttat mig så sjukt mycke o visat mig sån enorm kärkek.du e mitt allt jonas svantesson.du e solen i mitt liv o ja kan inte förstå att ja haft sån tur att ha dig i mitt liv min blivande man<3 d e inte lätt att leva me nån som mår så dåligt både fysiskt o psykiskt men han finns där hela tiden o klagar aldrig trotts att hans flickvän e totalt värdelös.har haft lika stor tur me dom närmsta runt mig som stöttat o funnits där.älskar er så enormt mycke<3
Men nu kämpar ja mig sakta men säkert upo igen:) en dag i taget.
Idag blir d rätt lugnt.vårdcentralen för prover o läkarbesök för antagligen bihålsinflammation.igen:p va ju en hel månad sen ja åt penicilin senast:p får främmat av underbara emma o matte en sväng o sen kommer min gumsa på en kaffe:) har sån tur att dom runt mig förstår min smärta o kommer till mig för att ge mig sällskap o så ja ska slippa gå ut i kylan o få ont:)
Nu blir d lite kaffe till o se om man kan vakna till lite:) hoppas alla får en bra dag i kylan:) längtar sjukt mycke till sommaren nu:p tjolla hopp på er:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards