Alla inlägg den 9 december 2014

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:47

Nu närmar sig ju julen me stormsteg o ja e ju inte jätte mycke för d här me julpynt:p men har blivit lite iallafall:) ska köpa en litenen oxå o ha som "julgran" som vi hade förra året:) en gullig liten verision av dom vanliga granarna:) tänkte visa lite bilder på d ja gjort hittills iallafall:) så här kommer dom:)

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:39

Hej allihop:) varit borta ett bra tag nu.mått väldigt dåligt o inte orkat annat än att ta en dag i taget o brytt mig om mina närmaste o försökt ta hand om mig sj.
fysiskt har d varit ett helvete rent ut sagt.gick in i den välkända väggen för ja ville för mycke o tog på mig för mycke helt enkelt.sen avbröts ju min älskade fitline mitt i allt o d gjorde allt jätte mycke sämre i kroppen.kroppen blev som innan ja började me fitline o den va i väldigt dåligt skick.trött o orkeslös o kändes som att ja inte klarade att stå på benen o yrsel mm mm.o när ja sen började me fitline va d som att tända ett ljus efter att ha varit i mörkret så himla länge.
har ju skrivit mycke om mina effekter av d.men att va utan fitline va såå hemskt.efter att äntligen tagit mig upp o sen bara falla som en pannkaka.kan fortfarande inte förstå hur bra min kropp mår av d.o nu har ja äntligen börjat me d igen för ca en vecka sen o kroppen börjar bli såå mycke bättre igen.går sakta men säkert.men ja e på väg att bli mig sj o duracellkaninen igen;)
en dag i taget me både psyke o kropp.har ju haft d extremt jobbigt me smärtan i ansiktet o har fått börja me värktabletter igen medans ja väntar på min tid till smärtenheten som ja väntat på i ca fyra o en halv månad nu o gissar att d inte blir nåt innan jul o allt.
försöker görs så gott ja kan trotts smärta mm men har känt mig extremt värdelös som inte orkat nåt dom här veckorna.men ja har ju världens underbaraste älskling som gjort precis allt för o ta hand om sin älskling.kan inte me ord beskriva hur lyckligt lottad ja e.älsklingen har bannlyst ordet värdelös härhemma oxå eftersom ja kännt mig så men han tycker att ja gör d ja kan o sen e d inte mer me d:)
idag har ja haft gumsan här på kaffe på morgonen/förmiddan:) fick gå o möta henne på vårdcentralen så hon inte gick ensam me kryckor o allt.blev en sväng till apoteket för att bli av me massa pengar oxå:p men har typ 200 kvar till frikort nu:p sen blev d hem igen o plocka lite o vika tvätt innan d va dags för regnbågen:) va trevligt o skönt att komma ut lite:) när ja kom hem va ja helt slut o stenslockna en stund:p nu har vi ätit lite o håller på o tvättar men blir en lugn kväll:) sitter o filurar på lite julklappar som e kvar att inhandla:) ska göra korgar me massa gottit o nån söt tomte o så i till svärföräldrarna:) ska bli kul o plocka ihop o fixa:D
nu ska ja sätta mig i soffan en sväng:) hoppas alla får en bra kväll:) tjolla hopp:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards