Alla inlägg under augusti 2012

Av sandra johansson - 28 augusti 2012 20:40

varit ännu en dag på fs idag:-) el förmiddag:-) tisdagar o torsdagar e d frukost där.supertrevligt:-) träffa folk o tjöta o bara sitta o va.men va hårt att ta sig dit idag.mår rätt pyton.ryggen gör så ont att varje andetag,steg el minsta lilla känns som ett knivhugg o så fort ja reste mig imorse svartnade d för ögonen o ja fick tvinga mig sj att inte spy.så tog all min viljestyrka att komma iväg idag.men trivs verkligen på fs.kul o komma ut:-) men imorn har ja en fri dag så då blir d sovmorgon o bara slappa hela dan.får nya styrkan på medicinen imorn o hoppas den ska hjälpa.blir ingdt fs på torsdag tyvär för har läkartid då.håller på o kollar runt efter ppraktikplats nu:-) ska bli såå kul:-) hoppas:-) nu ska ja fortsätta mysa me älsklingen o se på the expendabels:-) bra o rolig film:-P blir nog snart sängen tror ja.som sagtmår man typ pyton:-(
men tjollahhopp på er:-)


Av sandra johansson - 24 augusti 2012 10:48

såg att d blev fel i mitt förra inlägg.krånglade på nåt vis så testar återigen lägga upp bilderna på d nya:-P d mesta kommer ju hemifrån mig:-P

Av sandra johansson - 21 augusti 2012 15:26

hej:-) har tagit lite tid men ja lova ju en uppdatering på hurd går här hemma:-) varit fullt upp o ja har varit helt slut så har inte riktigt orkat.e fortfarande helt slut.känner mig som en urvriden trasa.men här kommer lite bilder:-)d e några före o efter bilder:-) som ni ser e d mest småsaker som gjorts:-) men sovrummet börjar bli klart men kommer inga bilder på d förens d e helt klart;-) vardagsrummet har d hänt rätt mycke i oxå:-) börjar kännas nästan som ett nytt rum:-) men ja har fortfarande lite ideer:-) köket går oxå sakta men säkert:-) så nu e ni lite uppdaterade;-) mer kommer:-) tjollahopp sålänge:-)

Av sandra johansson - 21 augusti 2012 15:12

hej:-) har tagit lite tid men ja lova ju en uppdatering på hurd går här hemma:-) varit fullt upp o ja har varit helt slut så har inte riktigt orkat.e fortfarande helt slut.känner mig som en urvriden trasa.men här kommer lite bilder:-)d e några före o efter bilder:-) som ni ser e d mest småsaker som gjorts:-) men sovrummet börjar bli klart men kommer inga bilder på d förens d e helt klart;-) vardagsrummet har d hänt rätt mycke i oxå:-) börjar kännas nästan som ett nytt rum:-) men ja har fortfarande lite ideer:-) köket går oxå sakta men säkert:-) så nu e ni lite uppdaterade;-) mer kommer:-) tjollahopp sålänge:-)

Av sandra johansson - 21 augusti 2012 15:04

hej:-) har tagit lite tid men ja lova ju en uppdatering på hurd går här hemma:-) varit fullt upp o ja har varit helt slut så har inte riktigt orkat.e fortfarande helt slut.känner mig som en urvriden trasa.men här kommer lite bilder:-)d e några före o efter bilder:-) som ni ser e d mest småsaker som gjorts:-) men sovrummet börjar bli klart men kommer inga bilder på d förens d e helt klart;-) vardagsrummet har d hänt rätt mycke i oxå:-) börjar kännas nästan som ett nytt rum:-) men ja har fortfarande lite ideer:-) köket går oxå sakta men säkert:-) så nu e ni lite uppdaterade;-) mer kommer:-) tjollahopp sålänge:-)

Av sandra johansson - 17 augusti 2012 13:07

sitter o kikar runt lite o hittar hur mycke som helst=) ideer till tusen ploppar upp i skallen=) älsklingen blir nog tokig på mig men han har ju lovat att inredningen e mitt område=P här ska ni få se en bråkdel av d ja hittat=D


        underbart vackert o lantligt kök=) älsklingens kök e ju dock något mindre=P typ springkök..men d går att få ideer iallafall=P e supernöjd me mitt eget kök o älsklingen tycker om d me så nåt liknande här kanske=) lite färg gör mycke; )

  sovrummet e ju under fixande här men hittade två riktigt fina sovrum=) titta går ju alltid=P

 

   en sån här soffa skulle ja o älsklingen båda vilja ha nån gång i framtiden när vi får råd.ser ut som en riktig liten myshörna o skulle passa perfekt i vardagsrummet här.färgen e dock inte riktigt i min smak=P

                                  ännu ett jätte fint kök=)   

änglar e något ja bara älskar o dom här va bara SÅ söta=)   

riktikt underbar romantisk stil.kanske inte så manlig=P men väldigt fint.   

detta va bara lite av allt ja hitta o d bara kliar i fingrarna på mig=P villvillvill=P finns så mycke fint o man kan få så många ideer som man självklar blandar me sina egna.man vill ju ha ett personligt hem..något som visar att här bor vi.detta e våran stil o vårat hem.så man måste u faktiskt tänka lite på gubbens åsikter oxå=P ne nu ska ja gå o göra lite nytta..


tjollahopp för denna gången=)

Av sandra johansson - 16 augusti 2012 11:31

Tänk att d kan få plats så mycke tankar i mitt lilla blonda huvud=P d kan man inte tro..men just nu skulle d nog kunna explodera i princip=P men ja har fixat lite av d som snurrar i huvudet iallafall..igår fixade ja kläder o skor till mitt underbara syskonbarns dop=) då ja även ska bli fadder så måste man ju se bra ut=P satt o kolla efter en fin klänning i min prisklass vilket i princip e noll kr när ja fick panik o kom på att ja har ju inte ens några skor att ha på mig till!ja äger gympadojor o ett par rosa fejk converce..hmm..snyggt till klänning i kyrkan..ja såg hur min budgett sprack ännu mer=/ men då kom ja in på cellbes o hade sån himla tur att ja hitta både klänning o skor=) o me frakt kommer d sammanlagt gå på ca 300=) d e nåt ja kan klara=) då va ja en stolt o nöjd tjej=) skor för 79 kr o klänning för 169 kr..helt ok i mina ögon=)

supersöt klänning=) som e somrig o som ja kommer kunna använda igen=P

     skor som fanns i min storlek!absolut inte vanligt då ja e en riktig big foot=P men visst e dom gulliga=) o även dom e enormt somriga=) tror nog att denna outfitten e godkänd för mitt fadderskap o för att stå framför 40 personer i kyrkan=)



mina underbara sötnosar=) älskar dom grymt mycke=) o e stolt över att va deras moster=) o ja kan inte beskriva lyckan över att få bli fadder åt kevin.d får mig verkligen att känna mig speciell på ett sätt som ja aldrig gjort förut så tack så jätte mycke syster yster o mörklan<3               





nu till nästa tanke i huvudet..satt hela dan/kvällen igår o funderade över hur d skulle va att bli lugnåsbo trotts allt..har ju varit underbart att få va nära älsklingen o inte bara träffas på helgerna som sagt o d känns jätte bra..men har väl kommit fram till att ja ska ha kvar min lägenhet medans denna görs iordning då d finns väldigt mycke som behöver göras på älsklingens lägenhet o d e liksom ingen ide att flytta in en massa nya grejer innan d e klart..o d kommer ju ta ett tag..e väl inte jätte mycke egentligen..e mest lite uppfräschning me målning o såna saker men me min älskling så tar allt en evighet..så att måla ett rum skulle väl ta två mån ungefär..för att bara få honom att köpa penslarna skulle väl ta ca två veckor..men han har sagt att d e ja som får hålla i inredningen iallafall=P han sköter allt ute så sköter ja allt inne kom vi fram till; ) han tycker precis som ja att dom här dagarna varit underbara.han tycker att d kännts som att vi e en liten familj.ja måste verkligen älska honom om ja funderar/e beredd att flytta till lugnås för hans skull.men som han sa ska vi ju leta efter lägenhet i stan oxå men d blir lite längre fram..ja har ju planerat att börja på mitt körkort så d vore ju perfekt att göra nu isåfall..men ja skulle vilja gå en snabbkurs eftersom ja har lite svårt att konsentrera mig längre stunder..jaja vi får se..nu ska ja ju börja på fs oxå o förhoppningsvis få nån liten praktik via dom=D längtar enormt mycke..livet känns ljust just nu..d enda molnet på himlen e smärtan ja har hela tiden=( varför kan dom inte hjälpa mig att få ordning på den?allt ja vill e ju att slippa smärtan så ja kan leva ett normalt liv me en sysselsättning o min älskling o allt.ja önskar att dom hjälper mig..han skulle ringt igår men hann inte men nu har ja en ny tid me honom imorn så nu hoppas vi på d..


kollade en massa inredning igår=) hitta massa fint=D 


underbart fin text att ha över sängen.passar inte i vårat sovrum dock. 

 supersöta ljusstakar=) underbart vacker.precis min stil=)

    

 skulle passa perfekt i hallen=)  söt o smidig=)

  jätte fina=)

    vill ha=) den stora en under vardagsrumsbordet o en under köksbordet.den lilla i kökket två st=)


nu ska tankarna vandra vidare..


ha d bäst..tjollahopp=) 

Av sandra johansson - 13 augusti 2012 10:05

nu sitter man här i lugnås då=P not my cup of tea som dom säger=P lite för lugnt för mig..o då tänker ni att hallå hur mycke mer händer d i töreboda då liksom..men där har ja alla mina vänner o mitt liv i princip..men för kärleken gör man d mesta..som att testa på detta=P men när den dan kommer då d e dags för oss att " slå våra påsar ihop " har vi kompromissat så pass att d blir mariestad vi hamnar i..ja vill inte gärna lämna töreboda..men som sagt..va gör man inte för kärleken..

ja e lycklig över alla misstag ja gjort..alla misslyckade förhållanden ja varit me om (även om dom haft sina ljusa stunder oxå.d kan ja inte säga annat.)för allt d där har lett mig hit.till min jonas.till lyckan ja känner nu.lyckan ja känner när ja ser honom i ögonen el hör honom säga ja älskar dig.ni kanske hört mig säga liknande förr för erkänn alla där ute..hur många gånger har ni inte sagt om en kille att ja älskar honom mer än ja älskat någon annan.d blir så automatiskt tror ja..ja älskar jonas enormt mycke mer än ja älskat mina senaste måste ja säga..men samtidigt älskar ja honom på ett annat sätt än mina senaste..på ett mer "vuxet" sätt tror ja.ja har trott att ja varit redo för "den rätte" o att ja funnit honom men d har varit fel.i mitt senaste förhållande fick han mig att tro allt d.me hjälp av manipulationen som började komma in i förhållandet efter några månader fick han mig att tro att ja inte kunde leva utan honom.men d e en annan historia.

nu har ja funnit en kille som ja e lycklig me o skulle göra allt för men som tar mig för den ja e.d e så d ska va=) o d samma gör ja mot honom.ja älskar honom som han e o vill inte ändra på honom.för då skulle han ju inte va jonas längre.vart framtiden leder oss e d ingen som vet men ja drömmer om att vi delar den.

<3 jonas <3    

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards