Direktlänk till inlägg 9 november 2014

Träningsabstinens:p

Av sandra johansson - 9 november 2014 09:47

God morgon:) idag vaknade man äntligen i normal tid igen:) va uppe vidsju så idag slapp man ångest över att sova bort halva dan:p sitter me en kopp kaffe o tar d lugnt.vaknade me världens huvudvärk o småförkyld förutom den ständiga smärtan i ansiktet.e som att gå in i en vägg varje gång o smärtan gör i princip att man tappar andan:/ så fick börja dan me en värktablett.idag blir d bara soffan o vila för att få upp orken inför en ny vecka.älsklingen e iväg o spelar innebandymatch i falköping så han blir borta hela dan:) kul för honom o jafår lite lugn egentid:p gårdagen va riktigt trevlig:) bjöd papsen o svärfar på farsdagmiddag:) älsklingen gjorde fransyska me potatis o sås:) va jätte gott o papsen o svärfar älskade d:) hade så ont igår att ja knappt kunde koncentrera mig på nåt:/ men fick till en mysig dukning o gjorde egna farsdagskort till dom:) så fick lite gjort trotts smärtan.blev en lugn kväll i soffan sen.smärtan paralyserar mig:( o värktabletterna gör mig groggy.pest el kolera som me allt annat.men hellregroggy än den enorma smärtan som inte ens går att sätta ord på för att förklara:( o ja har en enormt hög smärttröskel efter allt man gått igenom så har ja ont har ja verkligen ONT.blir ju värre när ja går ut men måste ju gå ut för att sköta mitt schema.dags för regnbågen imorn o sen ÄNTLIGEN träning igen:D inte tränat sen i onsdags o har sjuk abstinens efter d:p längtar:) bara älskar att ja äntligen kommit igång me träningen på riktigt:D kommer köra stenhårt dom fyra dagarna i veckan ja har träning:) sen kör ja ju mina morgonpass me tabata här hemma dom dagarna ja inte har träning:p så blir ju lite träning varje dag typ:) känns så underbart efteråt:) så ska bli underbart imorn:) idag tar ja d lugnt o bara vilar inför veckan:) ska ta en kopp kaffe nu o bara vila:) hoppas alla får en kanondag:) tjolla hopp:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra johansson - 14 december 2014 09:12


Av sandra johansson - 14 december 2014 09:11

God morgon allihop.glad tredje advent på er:)idag va man uppe me tuppen igen:) sitter me en kopp kaffe o bara njuter av morgonen:) idag står städ på schemat:) så roligt såå;) igår va en lugn dag efter att ja vaknade på natten för att gå på toaletten ...

Av sandra johansson - 11 december 2014 08:22

God morgon världen:) idag e ja rätt seg o trött.hände inte så mycke igår mer än att syster yster kom på morgonkaffe:) va lika trevligt som vanligt:) sen blev d en lugn dag.kan ju inte gå utanför dörren i d här vädret..suck..känns hemskt att va så "in...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:47

Nu närmar sig ju julen me stormsteg o ja e ju inte jätte mycke för d här me julpynt:p men har blivit lite iallafall:) ska köpa en litenen oxå o ha som "julgran" som vi hade förra året:) en gullig liten verision av dom vanliga granarna:) tänkte visa l...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:39

Hej allihop:) varit borta ett bra tag nu.mått väldigt dåligt o inte orkat annat än att ta en dag i taget o brytt mig om mina närmaste o försökt ta hand om mig sj. fysiskt har d varit ett helvete rent ut sagt.gick in i den välkända väggen för ja vill...

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards