Alla inlägg den 1 november 2014

Av sandra johansson - 1 november 2014 08:38

God morgon:) uppe me tuppen som vanligt:p druckit lite kaffe o min älskade morgondrink:) plockat lite o suttit o fixat lite armband för o slappna av lite o ta d lugnt:) men kroppen vill som vanligt köra 110:p sitter me en kaffe o försöker ta d lite lugnt:) funderar på att köra ett litet morgonpass me tabatha:p men har blivit tillsagd att inte köra så hårt me d som ja gjort för att inte riskera att gå in i väggen.men d e ju så roligt:p hade tänkt försöka ta en vilohelg från träning eftersom ja ska träna på måndag igen:) så får se;) igår va man uppe redan vid fem o höll på o fixa o hade mig hela förmiddan me att gå igenom massa papper o diska o grejer o ett morgonpass:p sen blev d att plocka ihop så mycke som möjligt för att få iväg till tippen när pappa skulle dit:) har mycke kvar som ska iväg.älsklingen ska gå igenom förrådet idag för att se va som ska slängas:) efter att ha hjälpt papsen me tippen igår blev d en tur till syster me familj för en kaffe:) blev kaffe o snorkaka som syster yster gjort:) va riktigt mumsigt;) blev en massa mostermys me mosters mellanhjärta:) han va på riktigt goshumör;) blev en promenad hem i d underbara vädret o en tur till affären där man fastna o prata me folk:p så va hemma vid halv fyra o då va ja rätt seg:p så ja landade faktiskt på soffan me en film o somnade en stund innan älsklingen kom hem:) kroppen måste verkligen behövt d:) sen blev d en riktigt mysig hemmakväll ensamma bara ja o hjärtat<3 älskar dig såå enormt mycke min älskling.du e min klippa<3 o tack till min underbara sara,emma o syster yster som alltid finns här<3 har haft en väldigt jobbig period just nu för ja känner mig så grymt sårad o ledsen.men mina klippor har funnits här när ja brutit ihop o verkligen behövt dom.dom har fått mig att känna mig trygg o älskad.älskar er babes<3 tack för allt.ni e bäst<3 blir o fixa lite här hemma nu på dan o ikväll blir d halloweenfika hemma hos syster yster me familj:D ska bli såå kul:) då åker häxhatten fram o ska fixa en till syster oxå;) hoppas alla får en trevlig lördag trotts d tråkiga vädret:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards