Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Tankar om allt

Av sandra johansson - 16 augusti 2012 11:31

Tänk att d kan få plats så mycke tankar i mitt lilla blonda huvud=P d kan man inte tro..men just nu skulle d nog kunna explodera i princip=P men ja har fixat lite av d som snurrar i huvudet iallafall..igår fixade ja kläder o skor till mitt underbara syskonbarns dop=) då ja även ska bli fadder så måste man ju se bra ut=P satt o kolla efter en fin klänning i min prisklass vilket i princip e noll kr när ja fick panik o kom på att ja har ju inte ens några skor att ha på mig till!ja äger gympadojor o ett par rosa fejk converce..hmm..snyggt till klänning i kyrkan..ja såg hur min budgett sprack ännu mer=/ men då kom ja in på cellbes o hade sån himla tur att ja hitta både klänning o skor=) o me frakt kommer d sammanlagt gå på ca 300=) d e nåt ja kan klara=) då va ja en stolt o nöjd tjej=) skor för 79 kr o klänning för 169 kr..helt ok i mina ögon=)

supersöt klänning=) som e somrig o som ja kommer kunna använda igen=P

     skor som fanns i min storlek!absolut inte vanligt då ja e en riktig big foot=P men visst e dom gulliga=) o även dom e enormt somriga=) tror nog att denna outfitten e godkänd för mitt fadderskap o för att stå framför 40 personer i kyrkan=)



mina underbara sötnosar=) älskar dom grymt mycke=) o e stolt över att va deras moster=) o ja kan inte beskriva lyckan över att få bli fadder åt kevin.d får mig verkligen att känna mig speciell på ett sätt som ja aldrig gjort förut så tack så jätte mycke syster yster o mörklan<3               





nu till nästa tanke i huvudet..satt hela dan/kvällen igår o funderade över hur d skulle va att bli lugnåsbo trotts allt..har ju varit underbart att få va nära älsklingen o inte bara träffas på helgerna som sagt o d känns jätte bra..men har väl kommit fram till att ja ska ha kvar min lägenhet medans denna görs iordning då d finns väldigt mycke som behöver göras på älsklingens lägenhet o d e liksom ingen ide att flytta in en massa nya grejer innan d e klart..o d kommer ju ta ett tag..e väl inte jätte mycke egentligen..e mest lite uppfräschning me målning o såna saker men me min älskling så tar allt en evighet..så att måla ett rum skulle väl ta två mån ungefär..för att bara få honom att köpa penslarna skulle väl ta ca två veckor..men han har sagt att d e ja som får hålla i inredningen iallafall=P han sköter allt ute så sköter ja allt inne kom vi fram till; ) han tycker precis som ja att dom här dagarna varit underbara.han tycker att d kännts som att vi e en liten familj.ja måste verkligen älska honom om ja funderar/e beredd att flytta till lugnås för hans skull.men som han sa ska vi ju leta efter lägenhet i stan oxå men d blir lite längre fram..ja har ju planerat att börja på mitt körkort så d vore ju perfekt att göra nu isåfall..men ja skulle vilja gå en snabbkurs eftersom ja har lite svårt att konsentrera mig längre stunder..jaja vi får se..nu ska ja ju börja på fs oxå o förhoppningsvis få nån liten praktik via dom=D längtar enormt mycke..livet känns ljust just nu..d enda molnet på himlen e smärtan ja har hela tiden=( varför kan dom inte hjälpa mig att få ordning på den?allt ja vill e ju att slippa smärtan så ja kan leva ett normalt liv me en sysselsättning o min älskling o allt.ja önskar att dom hjälper mig..han skulle ringt igår men hann inte men nu har ja en ny tid me honom imorn så nu hoppas vi på d..


kollade en massa inredning igår=) hitta massa fint=D 


underbart fin text att ha över sängen.passar inte i vårat sovrum dock. 

 supersöta ljusstakar=) underbart vacker.precis min stil=)

    

 skulle passa perfekt i hallen=)  söt o smidig=)

  jätte fina=)

    vill ha=) den stora en under vardagsrumsbordet o en under köksbordet.den lilla i kökket två st=)


nu ska tankarna vandra vidare..


ha d bäst..tjollahopp=) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra johansson - 14 december 2014 09:12


Av sandra johansson - 14 december 2014 09:11

God morgon allihop.glad tredje advent på er:)idag va man uppe me tuppen igen:) sitter me en kopp kaffe o bara njuter av morgonen:) idag står städ på schemat:) så roligt såå;) igår va en lugn dag efter att ja vaknade på natten för att gå på toaletten ...

Av sandra johansson - 11 december 2014 08:22

God morgon världen:) idag e ja rätt seg o trött.hände inte så mycke igår mer än att syster yster kom på morgonkaffe:) va lika trevligt som vanligt:) sen blev d en lugn dag.kan ju inte gå utanför dörren i d här vädret..suck..känns hemskt att va så "in...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:47

Nu närmar sig ju julen me stormsteg o ja e ju inte jätte mycke för d här me julpynt:p men har blivit lite iallafall:) ska köpa en litenen oxå o ha som "julgran" som vi hade förra året:) en gullig liten verision av dom vanliga granarna:) tänkte visa l...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:39

Hej allihop:) varit borta ett bra tag nu.mått väldigt dåligt o inte orkat annat än att ta en dag i taget o brytt mig om mina närmaste o försökt ta hand om mig sj. fysiskt har d varit ett helvete rent ut sagt.gick in i den välkända väggen för ja vill...

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards