Alla inlägg den 11 september 2012

Av sandra johansson - 11 september 2012 11:10

va ett tag sen igen nu ja skrev:-) varit full fart o fläkt som vanligt:-) allt känns som att d går åt rätt håll.ja e lycklig som tusan me min underbara älskling jonas o ryggen funkar väl någorlunda.bättre än den varit iallafall.äter värktabletter som tar bort d värsta o smärtan som e kvar e nåt som ja klarar att leva me oftast.vissa dagar e ju värre o då e d ju jobbigt men ja tycker ja klarar d bra.ja har fullt upp me fs o ett hem att sköta o se till att min älskling har d bra:-) att han ska slippa göra så mycke som möjligt efter jobbet.maten står på bordet när han kommer hem(oftast:-P ) ,ja tvättar o d.d enda ja inte gör e diskar.d klarar ryggen verkligen inte.har fs på tisdagar o torsdagar mellan nio o elva o ja tycker d e super kul:-) o på måndag börjar ja äntligen min efterlängtade praktik på lilla ting:-D d e en liten inredningsbutik mitt i mariestad:-) ska gå där måndagar onsdagar o fredagar:-) vi har inte riktigt bestämt fasta tider än utan ska se lite hur länge ja klarar dom första dagarna o se då:-) men ja börjar halv elva varje morgon:-) blir två provveckor till att börja me o sen blir d avstämningsmöte så får vi se:-) men d ska bli så himla kul:-) men d kommer bli helveckor för mig om ja ska gå på fs tisdagar o torsdagar oxå så får väl se.kommer bli två hårda veckor:-) men eftersom d e nåt man tycker e kul så blir d ju inte på samma sätt heller:-) lääängtar:-)

igår firade ja o älsklingen tre mån o ja överraskade honom me en riktig mysmiddag o d va verkligen uppskattat:-) han blev jätte glad o överraskad o tyckte maten va jätte god så d va verkligen lyckat:-D hihi:-)

ja nu e ni uppdaterade me d mesta:-) kommer mer uppdateringar om praktiken längre fram sen:-D håll tummarna för mig att allt kommer gå som d ska o att ryggen inte strular till d el så:-\
jaja:-) tjollahopp på er:-)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards