Alla inlägg den 17 juli 2012

Av sandra johansson - 17 juli 2012 19:00

efter att ha somnat av utmattning men vaknat av att min älskling hörde av sig o att syster yster sen knacka på rutan upptäckte ja va kl va:-) tjugo i sex!woops.apoteket stänger sex o ja hade ärende dit så d blev lite halvt panik:-P men d gick.o när ja ändå va ute i d sjukt underbara vädret kände ja att ja inte ville gå hem till ensamheten här hemma.så ja tog en promenad.nu e ja hemma igen o tråkar.saknar min älskling massor<3 hmm..får väl ställa mig o diska el nåt för o ha nåt o göra:-P

Av sandra johansson - 17 juli 2012 16:10

trött,tröttare,tröttast..suck..blir tokig.ja vaknar trött o e trött genom hela dan.häver i mig kaffe o gör allt för att försöka bli lite pigg men inget funkar.jävla tabletter.men håller på att trappa ner tabletterna nu så hoppas d ska bli bättre för d här funkar ju inte.ska försöka vila en stund nu o hoppas på att bli lite piggare.

Av sandra johansson - 17 juli 2012 12:38

hellu allihop.sitter me en kopp kaffe o filosoferar om allt o ingenting.tröttheten rycker återigen i mig.gårdagen va hemsk me illamåendet som gjorde att ja knappt vågade öppna munnen.men d e antagligen bieffekter från morfintabletterna o tyvär måste ja ju ta dom.dom har ju trotts allt hjälpt lite mot smärtan i ryggen.har ju äntligen fått en ny tid för röntgen av ryggen så ja hoppas att dom hjälper migg nu.vill inte behöva gå som en drogad zombie resten av livet.
sitter o tänker på min sötnos som e i underbara göteborg o har fullt upp:-) han e nämligen me o spelar i gothia cupen.saknar honom massor.men han e snart hemma igen:-) vi firade faktiskt en månad tillsammans den 10:-P hoppas att d kommer bli många,många fler månader me mitt hjärta<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards