Alla inlägg den 18 juli 2012

Av sandra johansson - 18 juli 2012 19:28

mitt senaste projekt som just nu e under arbete e mitt vardagsrum:-) ja har alltid varit mycket för svart men har nu tröttnat på d o fått för mig att byta allt till vitt:-P vilket va ett större projekt än ja trott då verkligen ALLT i min inredning va svart typ:-P o då min budgett inte e allt för stor har ja självklart inte bara kunnat slänga ut allt d svarta o bara köpa nytt utan d har blivit pensel o vit färg istället:-) så d har blivit väldigt mycket målande.ja har målat allt ifrån ramar o hyllor till lampfötter:-P o resultatet har blivit riktigt bra:-) d går sakta men säkert.ja får ta lite i taget.nästa steg e nya gardiner till mina två andra fönster:-) men ja e helnöjd me mitt NYA vardagsrum:-D

Av sandra johansson - 18 juli 2012 16:42

tänkte presentera mitt hem som ja e väldigt stolt över då ja e väldigt inredningsintresserad:-) d e fortfarande under arbete men d kommer d nog alltid va för ja får alltid massa nya ideer:-) men d ni ser på bilderna e mitt nyrenoverade kök:-) ge gärna komentarer om va ni tycker:-) ska va lite småromantisk gammaldags stil:-)

Av sandra johansson - 18 juli 2012 16:42

tänkte presentera mitt hem som ja e väldigt stolt över då ja e väldigt inredningsintresserad:-) d e fortfarande under arbete men d kommer d nog alltid va för ja får alltid massa nya ideer:-) men d ni ser på bilderna e mitt nyrenoverade kök:-) ge gärna komentarer om va ni tycker:-) ska va lite småromantisk gammaldags stil:-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards