Alla inlägg den 24 juli 2012

Av sandra johansson - 24 juli 2012 18:59

sitter i min soffa totalt knockad o utmattad.känner mig som en urvriden trasa.helt slut både fysiskt o psykiskt.fick inte sova många timmar inatt så d hjälper ju inte direkt men har ändå inget me d att göra.har ont som helvete.ja e trött.ja e ledsen.över olika saker.smärtan.att läkarna inte har hjälpt mig.känner mig misslyckad.ja vill va perfekt.den perfekta flickvännen,den perfekta vännen,den perfekta systern,den perfekta ja helt enkelt.o om ja inte klarar d känner ja mig super misslyckad.o idag fick ja en extra nertrycknning me diagnosen mb becherew.samtidigt som d e skönt att äntligen få ett svar på va som e fel så känns d jävligt jobbigt eftersom d e en obotlig sjukdom o att d betyder att ja kommer få ha ont resten av livet.d e en komplicerad sjukdom.den e ärftlig.ja har fått den efter min pappa som ska in o operera ryggen om ca en mån pga mb becherewen.om han inte opererar sig kan han bli förlamad.så ser min framtid ut om ja har otur.så har lite ångest o d e blandade känslor o massa tankar just nu.men ja väntar ju fortfarnde på svaret på röntgen på ryggen.se va den visar oxå.d kan ju va diskbråck OXÅ.jaja.nu ska ja krypa ner under täcket o sätta på en film o försöka glömma för en stund.tjollahopp på er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards