Alla inlägg den 19 juli 2012

Av sandra johansson - 19 juli 2012 20:43

sitter o vilar i soffan en stund o väntar på min underbara älskling som strax ska komma.inte fått träffa honom sen i lördags så längtar nåt enormt efter honom:-) har lagat tacograttäng som står redo i ugnen o väntar o efter den blir d chips o dipp,mys o film:-) ja har dukat fram o förberett me ljus o massa mys inför älsklingens ankomst nu:-P hihi:-P hoppas han kommer snart.älskar dig min underbara jonas<3

Av sandra johansson - 19 juli 2012 10:19

då har äntligen dom efterlängtade pengarna kommit in idag då:-) eftersom man e "pensionär" får man ju samtidigt som alla gamlingar istället för när d e löning:-P så nu ska kylskåp o frys fyllas efter att nästan ha ekat ett tag;-) så nu e man ute på äventyr me farsgubben.jula blev första anhalten:-) sen bär kosan mot dafgård o skövde.ska försöka hälsa på min älskade madde som ligger på kss.du finns i mina tankar gumsan<3 nepp nu ska ja kika vidare:-) ha en superdag allihop:-) tjollahopp:-)

Av sandra johansson - 19 juli 2012 10:17

då har äntligen dom efterlängtade pengarna kommit in idag då:-) eftersom man e "pensionär" får man ju samtidigt som alla gamlingar istället för när d e löning:-P så nu ska kylskåp o frys fyllas efter att nästan ha ekat ett tag;-) så nu e man ute på äventyr me farsgubben.jula blev första anhalten:-) sen bär kosan mot dafgård o skövde.ska försöka hälsa på min älskade madde som ligger på kss.du finns i mina tankar gumsan<3 nepp nu ska ja kika vidare:-) ha en superdag allihop:-) tjollahopp:-)

Av sandra johansson - 19 juli 2012 10:15

då har äntligen dom efterlängtade pengarna kommit in idag då:-) eftersom man e "pensionär" får man ju samtidigt som alla gamlingar istället för när d e löning:-P så nu ska kylskåp o frys fyllas efter att nästan ha ekat ett tag;-) så nu e man ute på äventyr me farsgubben.jula blev första anhalten:-) sen bär kosan mot dafgård o skövde.ska försöka hälsa på min älskade madde som ligger på kss.du finns i mina tankar gumsan<3 nepp nu ska ja kika vidare:-) ha en superdag allihop:-) tjollahopp:-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards