Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

en kanonhelg

Av sandra johansson - 23 juli 2012 14:27

helgen kom o gick me en väldans fart:-) började helgen me en jätte mysig tacokväll me bästaste frugan o hennes jerry:-) såg en riktigt bra svensk film.prime time.en ny serie dom gjort så dom filmerna e verkligen värda att se:-) sen fortsatte vi me skräckis men frugan o jerry blev tvungna att åka hemåt eftersom dom skulle upp tidigt för att åka o leka cowboys på high chaparall dan efter me min syster me familj:-P vi va inbokade för flytthjälp på lördagen vi:-) el ja,älsklingen va d.ja kan ju inte lyfta så ja höll mmig hemma o tog d lugnt eftersom ja hade så in i helvetes ont o hoppade dit senare när dom va klara o d va dags för mat som emma o matte bjöd på som tack för hjälpen me flytten:-) blev jätte god korvstroganoff me ris.sen fortsatte vi hela gänget vidare till bäcken i stan för en runda minigolf:-) jätte kul o trevligt:-) ja,älsklingen,svåger matte,emma,jenny o jesper:-) vinnare blev emma:-) ja o jesper kom på delad andraplats,sen kom svåger matte,älsklingen o sist o faktiskt även minst i gruppen;-) våran söta lilla jenny:-) sen blev d en vända till gullspång för att hämta svågers vovve o vi avslutade kvällen me att grilla hela gänget plus svärmor,styvsvärfar o svärmors syster på gården på aspa:-) jätte trevligt:-) söndagen blev rätt lugn.min underbara madde o hennes matte kom förbi på en kaffe:-) saknat henne nåt enormt nu när hon legat på sjukhus.men nu e hon hemma igen:-) så allt som allt har d varit en super helg:-) trevligt sällskap o ja har fått vara me min underbara älskling som ja älskar över allt annat på jorden<3 men nu e d en ny vecka me nya äventyr.får se va den bär me sig:-) tjollahopp på er;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra johansson - 14 december 2014 09:12


Av sandra johansson - 14 december 2014 09:11

God morgon allihop.glad tredje advent på er:)idag va man uppe me tuppen igen:) sitter me en kopp kaffe o bara njuter av morgonen:) idag står städ på schemat:) så roligt såå;) igår va en lugn dag efter att ja vaknade på natten för att gå på toaletten ...

Av sandra johansson - 11 december 2014 08:22

God morgon världen:) idag e ja rätt seg o trött.hände inte så mycke igår mer än att syster yster kom på morgonkaffe:) va lika trevligt som vanligt:) sen blev d en lugn dag.kan ju inte gå utanför dörren i d här vädret..suck..känns hemskt att va så "in...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:47

Nu närmar sig ju julen me stormsteg o ja e ju inte jätte mycke för d här me julpynt:p men har blivit lite iallafall:) ska köpa en litenen oxå o ha som "julgran" som vi hade förra året:) en gullig liten verision av dom vanliga granarna:) tänkte visa l...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:39

Hej allihop:) varit borta ett bra tag nu.mått väldigt dåligt o inte orkat annat än att ta en dag i taget o brytt mig om mina närmaste o försökt ta hand om mig sj. fysiskt har d varit ett helvete rent ut sagt.gick in i den välkända väggen för ja vill...

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards