Alla inlägg den 2 september 2014

Av sandra johansson - 2 september 2014 18:29

 

Efter en bra dag som man hunnit me mycke på blev d nu ett svanhopp ner i soffan:) Ätit lite middag så nu har man ont i magen igen:( sjukt jobbigt att man varken kan äta el dricka utan att få så sjukt ont.men bara le o se glad ut.sjukt nöjd me träningen idag o stolt att ja kom iväg utan att nån sparka mig i rumpan:p nästa pass blir på torsdag:) för tillfället känns d bara som att min rygg e av på typ tre ställen så krupit upp o lagt mig i soffan för att få sträcka ut den.blev väl lite mycke för den me både träning,promenad o ärenden o sen ställa sig o laga mat.men förhoppningsvis går d värsta över snart:) blir en film o bara vila nu:) hoppas alla får en bra kväll:) d ska ja ha:) tjolla hopp på er:)

Av sandra johansson - 2 september 2014 10:14

Äntligen en sovmorgon:) Vaknade kl åtta istället för kl sex som alla andra dagar:) sittero dricker lite kaffe efter att ha tagit dagens första fit linedryck:) Idag e ryggen totalt skrot så får bli en lugn dag me lite soffmys me nån bok el film i hopp om att den värsta smärtan ska släppa för i eftermiddag e d inplanerat ett pass på gymet:) Nu blir d en promenad me Tittin.E så bra att vi har våran lilla bebis:) Då måste man ut vare sig man vill el inte el mår pyton o har jätte ont.Våran bebis måste ju ut liksom:) Men men.Dags för en promenad:) E mycke tankar o ångest idag oxå så får bli en sväng till apoteket o hämta ut mediciner.Se hur dyrt d blir nu när frikortet gått ut:/ Perfekt tajming me att Försäkringskassan strular oxå.Fyra månader har d tagit nu för o få ett besked men dom e fortfarande inte klara.Men finns ju inte mycke mer att göra än att vänta.Nu promenad o sen vila.hoppas alla får en bra dag:) Tjolla hopp på er:)

 

  Fitline o kaffe för att starta dagen:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards