Alla inlägg den 5 september 2014

Av sandra johansson - 5 september 2014 20:17

Lagt mig i soffan efter att ha ätit lite tacos.magen strejkar ju som vanligt.killarna sitter kvar o vräker i sig:p varit en sjukt lång o jobbig dag.gjort sånt ja inte borde o lovat mig sj att aldrig göra om.men alla gör vi misstag.ja tog tag i d direkt för att kunna få ordning på allt igen.i helgen försöker vi oss på lite semester från både d ena o d andra o tar tag i allt på måndag.d ska bara lösa sig snart ska ja o killarna krypa upp i soffan o se en film o bara slappa.ja lär väl stenslockna så slut psykiskt o fysiskt som ja e:pmen skönt o få sova:) hoppas alla har en jätte bra fredag :) tjollahopp på er:)

 

  fakeca smile and take it slow

Av sandra johansson - 5 september 2014 15:42

Idag har man inte gjort mycke mer än att dricka kaffe o sen suttit på vuxenpsyk halva dan.pratat me min underbara psykolog men sen blev d en utredning oxå me mobila teamet.kändes bra.ska tillbaka på måndag igen för ytterligare utvärdering me läkare mm.men då följer älsklingen me o d känns superskönt.vi tar en liten paus ifrån töreboda i helgen oxå.blir en sväng till gullspång o få komma bort lite.tror verkligen ja behöver d just nu så som ja mår.e helt slut i huvudet nu efter allt så skriver mer senare.tjolla hopp på er :)

Av sandra johansson - 5 september 2014 07:44

  God morgon.ännu en dag man vaknar av ångesten som river i bröstet.att få sova bort d har ju inte funkat hittills så bara att gå upp o ta en kaffe o se glad ut.äntligen vuxenpsyk idag.behövs för just nu balanserar ja på gränsen.klarat två år av dessa tankar men nu har dom blivit starkare o starkare d sista.kämpa sandra.ja har så mycke att va tacksam över.ja har världens underbaraste pojkvän som äskar mig mer än livet.ja har mina systrar o min underbara pappa.mormor o morfar o underbara vänner.ja planerar ett bröllop.men ändå finns ångesten där.den beror inte på nån annan än mig.önskar så att ja slapp den.men d e fortfarande lång väg att gå.ne nu blir d en kaffe o försöka stoppa alla tankar.hoppas alla ni där ute får en bra dag iallafall:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards