Alla inlägg den 21 september 2014

Av sandra johansson - 21 september 2014 17:57

  God kväll allihop:) hoppas alla haft en bra dag i ruskvädret:) här har d varit en riktig mysdag:) började dan me en fika o massa bus gemma hos svägerskan me familj:) sen blev d lite handling o hem o så har d varit soffmys hela dan:) d behövs ibland:) blev lite enkel mat idag.passade bra till dan.varit lite småtrött idag men har ju varit igång nonstopp i över en vecka så:) all ork o energi har ju hållt igång mig.ryggen o ansiktet har stoppat mig stundtals men d kommer ja ju aldrig bli av me så dagar me smärta kommer ju komma o gå.d ja e mest glad över för tillfället e att ja inte behövt ta nån behovsmedicin mot min ångest på ca en vecka:) ja har ju alltid en "grundångest" som finns där dag ut o dag in men den kämpar ja ju imot o klarar så bra ja kan.men panikångestattacker har ja inte haft nu.kan va att ja inte känner mig lika värdelös o så nu när ja orkat mer o kunnat va igång.d e nog en stor del av d o d kan ja tacka fitline för som hjälpt mig få mer ork o energi o ork att lämpa mot ångest mm.kan inte va lyckligare än nu att ja började me detta.ja hoppas verkligen att d ska hålla i sig o bli ännu bättre:) ja kämpar på dag för dag.småsteg för att inte köra slut på ryggen mm nu när ja har ork till sånt ja inte klarat på mycke,mycke länge.ja rekomenderar d till ALLA.både sjuka o friska.har fått sånt enormt resultat.trodde aldrig att d kunde bli så här.så tack fitline:) att du ger mig ork att göra sånt ja inte orkat o energi att kämpa motsånt ja inte orkat kämpa mot.tack

Av sandra johansson - 21 september 2014 09:03

  Söndag o rätt så uppvilad efter en trevlig helg:) ryggen vill inte va me idag överhuvudtaget men d e bara att bita ihop o se glad ut.pigg o glad ändå:) en lugn morgon me lite kaffe o morgonmys framför tvn:) att få upp älsklingen va lika svårt som vanligt:p funderade på en hink me vatten men hann inte me d för då klev han upp:p gjort sig iordning för en sväng till svägerskan me familj:) sen vet ja inte riktigt va som händer idag:) vila ryggen lite inför att börja träna imorn igen:) hoppas alla får en bra dag:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards