Alla inlägg den 12 september 2014

Av sandra johansson - 12 september 2014 20:07

  Ligger halvt slut i soffan me älsklingen o tittar på beck:) varit en lång men trevlig dag me trevliga kaffebesök:) kroppen spritter av energi men hjärnan hänger inte riktigt me vilket gör att d blir lite kaos för tillfället.kroppen vill så mycke men hjärnan har inte riktigt samma ork som d varit d sista nu.så blivit lite halvkasst me sömnen men underbart att få känna energi igen:) tack underbara maria,sara o fitline för d:D måste bara förundras över va d finns för folk oxå.folk som gärna ger sig på andras liv o pratar en massa.lev era egna liv istället o häng inte kvar i sånt som hänt för typ tusen år sen.life goes on.like it or leave it.bara att borsta av sig o strunta i:) ne nu fortsätter vi denna fredag i lugnets tecken uppmyst me mitt hjärta

Av sandra johansson - 12 september 2014 07:53

  Lite sovmorgon idag:) fick sova ända till tjugo över sju:p vakna av panikångest som vanligt:( haft lite svårare att somna dom senaste dagarna oxå pga den extra energin som ja inte riktigt fått utlopp för.har en del inplanerat i helgen men på måndag ska ja börja ta mig igenom allt o komma igång så mycke ja klarar psykiskt.hänt så sjukt mycke på en o samma gång.tur ja har vp att prata ut på.o min underbara älskling som tom ska ta ledigt nästa gång ja ska till min psykolog o lära sig mer om min diagnos o vaden gör me mig o va ja behöver hjälp me att undvika o va han kan göra när ja e som mest nere mm.han vill verkligen stötta o försöka.har sån tur.ta en kopp kaffe till o ta d lite lugnt i ett försök att få ångesten att lätta.ha en bra dag alla.tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards