Alla inlägg den 28 september 2014

Av sandra johansson - 28 september 2014 08:41

kursiv textGod morgon allihop.sitter me en kopp kaffe o tagit morgondrinken o hoppas på lite energi men smärtan tar all kraft o ork ja har:( varit ute i blåsten trotts att ja inte borde men varit tvungen för lilla vovven o sen även för att ja får ångest av att bara sitta inne o tänka på allt för att man inte gör nåt.då kommer ju allt upp tyvär.att ha trigeminusneuralgi e bland den värsta smärtan man kan ha säger läkarna.bland d hemskaste oxå eftersom d i princip inte finns nåt som hjälper mot smärtan.inte ens rent morfin när smärtan e som värst:( sovit som en kratta inatt för smärtan.försökte mig på att äta lite men d fick ja stoppa.gjorde för ont:( gör tom ont o prata:( idag blir en innedag i hopp om att nerverna ska lugna sig lite.känner mig totalt värdelös för att ja inte orkat nåt:( hade en trevlig dag igår iallafall me en sväng till stan me älsklingen o emma:) va påpälsad så man knappt såg mitt ansikte:p men tyvär hjälper d inte särskilt mycke:( sista tiden i stan hade ja så ont att ja va beredd på att svimma o spy:( men ja klarade mig hem till soffan.e likadant idag.reser ja mig upp svimmar ja nästan pga att smärtan tar kroppens alla krafter o ork:( blir soffan idag för att få krafter att orka morgondagens träning mm.nu ska ja bädda ner mig i soffan.hoppas allafår en bra dag.tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards