Alla inlägg den 18 september 2014

Av sandra johansson - 18 september 2014 19:56

God kväll allihop.sitter i soffan efter att ha ätit lite.varit ännu en dag me fullt ös:) kaffebesök av syster yster,en tur på torget me mormor o morfar,sen netto o dollar store o sen vuxenpsyk.ännu en tur till netto på hemvägen,kaffebesök igen av emma o en långpromenad me titti o emma:) sen affären,hem,förbereda maten o sen landade ja i soffan en sväng innan d va dags att laga maten:) varit fullt ös i en vecka nu så nu e ja lite småtrött:p imorn får d nog bli en vilodag så ja inte kör slut på mig helt:p men när man har energi o ork vill man ju göra massor:) men nu får ja lyssna på älsklingen o ta en lugn dag:) känns så underbart att ha all denna energi:) d kan ja inte sluta tjata om för ja e så lycklig över d:) tusen o åter tusen tack för fitline:) nu ska ja mysa ner mig i soffan me älsklingen:) hoppas alla får en bra kväll:) tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 18 september 2014 08:42

  God morgon gott folk:) sitter i soffan me en kopp kaffe efter att ha fixat lite o gjort mig iordning:) idag bär d av till vuxenpsyk för o träffa min psykolog o prata lite.innan d blir d kaffe me syster yster o en sväng på torget me underbara mormor o morfar.blir att pälsa på sig ordentligt idag för e iskallt ute.blä.fick sova en hel natt igen:) va väl lite trött efter fullt ös hela dan:p ändå vaknade ja pigg o me energi:) för bara några veckor sen hade ja legat halvdöd idag.men nu e ja redo för ännu en fullspäckad dag:) älsklingen e så glad nu när ja äntligen börjar bli mig sj igen:) nu börjar ja bli tjejen han träffade o blev kär i igen:) inte för att han älskat mig mindre nu när ja mått dåligt men e härligt för honom att ja börjar må bra igen:) o ja e överlycklig över att orka hjälpa till mer här hemma igen o inte va halvdöd när han kommer hem o somna på soffan typ direkt.känns såå bra:) nu ska ja sätta på lite kaffe för nu kommer syster snart:) ha en bra dag allihop:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards