Alla inlägg den 23 september 2014

Av sandra johansson - 23 september 2014 07:23

  God morgon:) varit uppe ett tag o tagit en lugn o skön morgon.har tyvär väldigt ont idag efter gårdagens väder o att va ute i d bara en snabbis.en minut e allt som krävs,sen har ja ont i allt ifrån ett dygn till flera dar.trigminusneuralgi e verkligen hemskt att leva me:( ja har all denna energi som bara skriker om o få komma ut men nu stoppar smärtan mig:/ men ja försöker kämpa mig igenom smärtan så gott d går.fitline hjälper mig att ta mig igenom d.tack vare fitline har ja energi o ork att kämpa emot smärta mm.e inte riktigt nån bra dag idag.vaknade me mycke ångest mend e första gången på typ över en vecka så d e ja grymt tacksam för.även d kan ja tacka fitline för.för d har gett mig ork o energi att kämpa me min deprission o ångest.d o allt stöd ja fått från alla mina nära o kära.utan dom hade ja inte suttit här.va så djupt nere för en månad sen att ja verkligen ville ta mitt liv.men ja har kämpat mig uppåt o klarat ett steg i taget o tagit mig upp en liten bit iallafall.bara hoppas att allt fortsätter gå åt d hållet d går nu.ja kämpar vidare.idag får d bli rätt lugnt pga smärtan..suck..vill s gärna komma ut o få göra nåt.men imorn o på torsdag e d fullt ös äntligen:) hoppas smärtan släppt då.lite kaffebesök idag tack o lov så man har nåt att göra:) sen blir d väl att man går o hoppas o önskar att mamma hör av sig.att hon äntligen väljer mig efter fem år utan kontakt:( men ja vet väl innerst inne att hon inte kommer höra av sig trotts mitt första steg men ja hoppas ändå.jaja d e väl nåt vi märker.hoppas ni alla får en bra dag:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards