Alla inlägg den 3 september 2014

Av sandra johansson - 3 september 2014 19:07

hej hopp:) idag har man hållt sig sysselsatt:) långpromenad me titti o sen lite ärenden o spring hit o dit innan d blev en kaffe hemma hos min gumsa:) hann hem o sätta mig en stund efter promenad me titti igen innan d va dags att laga lite mat åt älsklingen:) trött så ögonen går i kors o en härlig träningsvärk:) äntligen börjat komma igång nu så e bara att köra på trotts att ryggen beklagar sig direkt:( men känns underbart skönt att träna:) ett pass imorn efter att ja varit på vuxenpsyk o få prata av mig om allt så ångesten försvinner en stund.ne nu ska ja lägga mig i soffan o läsa bästa boken:) femte delen av game of thrones :)

Så hoppas ni allihop får en bra kväll:) tjolla hopp på er:)

 

  bara så bra:) läääs:)

Av sandra johansson - 3 september 2014 08:19

 

God morgon allihop:) ännu en dag uppe me tuppen.men men.lite kaffe så ska man väl hoppas att kunna vakna till lite iallafall.händer inte mycke idag.blir en tur till min underbara gums iallafall:) 

Vaknade me extrem ångest.blir nog en jobbig dag.alldeles för mycke tankar.men upp me huvudet o le o se glad ut:) såå skönt att komma till vuxenpsyk imorn o få prata av sig lite.behöver d sjukt mycke.men nu blir d en kopp kaffe till o ta d lite lugnt.så tjolla hopp på er allihop:)

 

 

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards