Alla inlägg den 8 september 2014

Av sandra johansson - 8 september 2014 11:40

  Går runt o fixar o vet inte riktigt va ja ska göra.haft syster o emma här på kaffe så fick ju att få kl att gå lite iallafall:) vaknade me extrem ångest vid halv sju o sen dess har den bara fortsatt o växt.ta en promenad me titti i regnet o gå o köpa en ny hårborste då min verkar gått upp i rök.blev en glad överaskning när ja rensade garderoben imorse iallafall o av nån anledning fick för mig att testa mina sista målbyxor o fick på mig dom:D nu får ja hitta några nya byxor att ha som nästa mål:) gått från 46-48 till 42:) ganska bra iallafall :) ne promenad me titti nu o förbereda mig någorlunda inför mötet.hoppas alla får en kanondag trotts vädret:p tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 8 september 2014 07:25

  God morgon.fick en hel timmes sovmorgon idag:p Sitter me en kaffe o min fitline o försöker samla krafter både fysiskt o psykiskt inför denna dag.har både längtat o bävat inför den.efter att ha brutit ihop totalt i fredags har orken varit borta totalt o ångesten enorm.men ja höll mitt löfte till min psykolog tills idag.även om d va svårt.ja hade julsklingen o jesper som tur e.men trotts att ja haft dom har d ju inte kunnat styra mina tankar.underbart att älsklingen e me idag.han behöver lära sig o förstå varför ja mår som ja mår psykiskt o hur han kan hjälpa mig.vet att ja inte varit den mest sociala människan el den gladaste d sista o folk kanske tycker att ja klagar el mm.men ja har rätt skriva va ja vill o att skriva e mitt sätt att få ut allt.därför ja startade denna blogg.vet inte hur många som läser den men ja får ändå ur mig d ja behöver.mått grymt dåligt psykiskt d sista som dom flesta vet o ja har kämpat så gott ja kan o lite till.tack vare mina älskade.men nu har d gått för långt så inte ens d hjälper.ja har tankar ja inte ska ha o gjort vissa tankar till verklighet.även om ja hatar mig sj för d o d gett mig mer ångest har ja försökt som sagt.dagens möten ska ge mig hjälp att me hjälp av andra ta mig igenom detta.envis som ja e ska ja ju klara allt sj annars.nu får ja släppa min stolthet.d e inget skamligt att ta hjälp.har sjuk ångest just nu o vill bara få skrika o gråta o en massa annat dumt.tankar från förr som kommer tillbaka o som ja gör verklighet av efter alla år:( men nu har d tagits tag i o idag ber ja bara om att få stöd o hjälp att få slippa må som ja mår.

Så snälla håll era tummar o tänk på mig o att ja kommer behöva allt stöd ja kan.

Dags för en dusch o göra sig iordning lite.börjar me en kopp kaffe till.

Tjolla hopp på er:) 

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards