Direktlänk till inlägg 20 september 2014

Ca fyra veckor me fitline:)

Av sandra johansson - 20 september 2014 13:22

Hej igen allihop:) tänkte uppdatera er lite:) vet inte hur många som läst mitt förra inlägg om mina veckor me fitline o min resa under alla år.ni som inte läst d o blir nyfikna el intresserade får gärna gå tillbaka o läsa d:) tar lite bakgrund igen men att skriva allt igen känns lite onödigt:p

Så nu e d ca fyra veckor sen  ja började me fitline o resultatet som blivit e så enorm att ja knappt vågar tro på d sj:) från att ha varit trött o orkeslös i flera år till att ha sån energi att ja knappt kan sitta still e underbart.att kunna göra o orka såna saker ja inte haft ork till på år.bara att kunna ställa sig o diska e en sån underbar känsla.från att känna sig totalt värdelös för att man inte orkar ditten o datten till att klara d ja vill o inte kunnat göra.d har inte bara hjälpt kroppsligt utan även psykiskt eftersom man orkar o kan gör att man inte känner sig totalt värdelös o misslyckad.d e en underbar känsla.min kropp stoppar mig självklart ibland när ryggen el ansiktet säger ifrån men d e ändå värt att ta den smärtan när ja äntligen klarar d ja klarar.har mått väldigt dåligt psykiskt i många år o mycke har ju berott på just att ja kännt mig värdelös o misslyckad.nu har ja fått liiite självförtroende tillbaka trotts att d e lång väg kvar innan ja kommer upp från gropen ja e/varit i.finns mycke annat ja mår dåligt psykiskt av men ja börjar äntligen få ork till att ta tag i d.hjärna o kropp arbetar ju ihop.mår man dåligt psykiskt sätter d sig i kroppen o tvärtom.men nu när ja äntligen funnit ork hjälper d mig enormt mycke att orka ta tag i d psykiska.har varit mycke gladare d sista o ja börjar äntligen bli mig sj igen efter att i ca två år varit så nere att ja inte kännt igen mig sj.d e en hemsk känsla.alla runt mig har märkt sån enorm skillnad på mig o ja får komplimanger o ett enormt stöd från alla.e såå tacksam för d.detta e egntligen bara en liten del av hur ja känner mig.allt detta kan ja tacka fitline för:) d gav mig orken att kämpa.älskar d o kommer aldrig sluta me d o ja kan inte rekomendera d mer än ja gjort:) ja anser att ALLA borde iallafall testa d:) kanske får ni samma resultat som mig:) så återigen tack till fitline o dom underbara människorna som tipsade mig om d:) love u<3

Ha en underbar dag nu allihop:) tjolla hopp:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra johansson - 14 december 2014 09:12


Av sandra johansson - 14 december 2014 09:11

God morgon allihop.glad tredje advent på er:)idag va man uppe me tuppen igen:) sitter me en kopp kaffe o bara njuter av morgonen:) idag står städ på schemat:) så roligt såå;) igår va en lugn dag efter att ja vaknade på natten för att gå på toaletten ...

Av sandra johansson - 11 december 2014 08:22

God morgon världen:) idag e ja rätt seg o trött.hände inte så mycke igår mer än att syster yster kom på morgonkaffe:) va lika trevligt som vanligt:) sen blev d en lugn dag.kan ju inte gå utanför dörren i d här vädret..suck..känns hemskt att va så "in...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:47

Nu närmar sig ju julen me stormsteg o ja e ju inte jätte mycke för d här me julpynt:p men har blivit lite iallafall:) ska köpa en litenen oxå o ha som "julgran" som vi hade förra året:) en gullig liten verision av dom vanliga granarna:) tänkte visa l...

Av sandra johansson - 9 december 2014 19:39

Hej allihop:) varit borta ett bra tag nu.mått väldigt dåligt o inte orkat annat än att ta en dag i taget o brytt mig om mina närmaste o försökt ta hand om mig sj. fysiskt har d varit ett helvete rent ut sagt.gick in i den välkända väggen för ja vill...

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards