Alla inlägg under september 2014

Av sandra johansson - 1 september 2014 20:49

Då har man landat i soffan efter en lång men trevlig dag:) Vakna som vanligt kl sex imorse o sen tog ja en lign morgon me kaffe o min nya bok Drakarnas dans:) Femte delen av Game of thrones.Bara så bra.Sen blev d en promenad me Titti till syster yster på kaffe o maaassa tjöt:) Alltid lika trevligt:) Sen hemåt o fick besök av Emma en stund:) Sen hann ja mellan nästa kaffebesök:) Goa Sara o underbara lille Benjamin o en supergo tjej kom på kaffe o för att presentera något som heter Fit line:) En dryck me masa bra egenskaper o man kan blanda lite för just den personen o va den skulle behöva:) för mig blev d en som ska ge lite extra energi o koncentration,en för mitt imunförsvar o även ska förhöja humör o sinnesstämning:) Längtar nu efter att testa detta o se hur resultatet blir:) fått massa info så e lite mycke som snurrar i huvudet:p Bara hoppas att d ska funka som d ska trotts mina lite speciella diagnoser mm.Uppdatering kommer;) Tack underbara Sara för att du tänkte på mig:) Nu blir d soffmys me älsklingen till Criminal mindes:) Hoppas alla haft en bra dag:) Tjolla hopp o god natt på er alla där ute nu:)  

Av sandra johansson - 1 september 2014 08:57

 God morgon gott folk.Sitter me dagens fjärde kopp kaffe efter att ha varit vaken sen kl sex.Rätt sliten efter dom här veckornas dåliga sömn.Ångesten e starkare idag så e lite extra jobbigt för tillfället.Apoteket om en stund för att hämta ut medicin.Idag e d inte jätte mycke planerat utom apoteket o promenad me titti i d såå fina vädret :p Senare idag blir d lite trevligt främmat:) Have a nice day everyone:) Tjolla hopp :)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards