Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av sandra johansson - 1 oktober 2014 21:10

Sitter i soffan efter att ha haft min ängel här på lite kvällskaffe:) fixat nytt leg idag (blev verkkigen inte nöjd me bilden :p ) handlat lite o fixat födelsedagspresent åt älsklingen:) sen hem o ut me vovven o in igen o där har ja stannat sen dess.ont så ja mår illa o vill gråta:( tvungen o ut imorn o fixa lite ärenden så e bara att fortsätta bita ihop.blir ju så sjukt rastlös av att sitta inne bara.så har sytt en halsduk o dammat o fixat lite för att få ut lite av all energi som strålar innuti:) ringt läkarn för att få nåt mot smärtan fram tills ja får komma till smärtenheten mrn dom ringde akdrig upp igen:( får väl se imorn.nu ska ja krypa upp i soffan me älsklingen.natti natti allihop:) tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 1 oktober 2014 07:17

God morgon allihop.sitter o försöker dricka en kopp kaffe trotts att muggen mot mina läppar gör sjukt ont.ännu en dag me extrem smärta:( trotts att d inte blåste särskilt mycke igår o va riktigt skönt.bara hatar den här tiden:( höst o vinter e verkligen bara smärta för mig.träning inplanerat idag o sen in för att fixa nytt leg:) verkligen på tiden:p mitt gick ut för fem år sen:p att gå ut e inte särskilt lockande idag men e tvungen.blir skönt me lite träning.igår fick ja mina ögonfransar fixade:) blev såå nöjd:D tog två o en halv timme o ja stenslockna efter en stund:p va ju sp sjukt skönt:p stackars emma som fick sitta o titta på:p glad att hon va me iallafall:) försöka göra sig lite fin inför fotot till leget:) om d e möjligt:p kommer göra sjukt ont att sminka sig.men bara o bita ihop som vanligt.sen får d bli lugnt för imorn blir d en heldag i stan me öppenvården o sen psykologen.kommer antagligen ha ännu ondare imorn så kommer bli hårt.smärtan tar d mesta av orken o energin ja har.duracellkaninen har tappat lite av sin fart:p hoppas den kommer tillbaka snart.försöka få i mig en kopp kaffe till nu.hoppas alla får en bra dag:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards