Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av sandra johansson - 21 oktober 2014 08:22

God morgon allihop.idag blev d faktiskt lite sovmorgon.kul nog vakna manme dunderhuvudvärk.så får bli en lugn förmiddag innan d e dags att gå till regnbågen två timmar:) va på vc efter mycke tjat igår o domen blev bihålsinflammation o början till lunginflammation ännu en gång..suck..min kropp alltså.den gör allt för att bråka o förstöra för mig.fick även tag på min sköterska om vätskebristen o d blir en del prover för att kolla upp d.mycke vatten rekomenderas.ja som har så svårt att dricka vatten:/ men e bara att försöka.blev en tur till skövde me papsen för att handla lite oxå:) blev träningsskor o lite träningskläder:D riktigt nöjd:) sen blev d även höstskor o lite tshirtat till älsklingen o lite annat småplock:) va helt slut när man kom hem så blev soffan en stund innan man blev rastlös igen:p emma o svåger kom på kvällen så blev d lite pizzamys:) stenslockna i soffan efteråt:p rätt seg nu när ja e sjuk men har rätt mycke energi ändå så d e skönt:) vila så mycke som möjligt innan torsdag när d e dags för träning:) i eftermiddag blir d en kaffe hos underbara sara oxå:) o måste iväg o storhandla lite oxå så dan e fullbokad som vanligt:) nu ska ja ta en kopp kaffe till o dricka upp min morgondrink:) diska lite när man vaknat till o så måste ja iväg o köpa vit färg så ja kan måla om vardagsrumsbordet:) nu blir d lite omfixande i vardagsrummet:) allt svart ska bytas ut mot vitt:) så trött på att d svarta suger åt sig allt damm som finns så man får damma typ en gång om dan:p kul o förnya lite oxå:) så ner me dom svarta hyllorna o upp me vita:) till d fortsätter vi me svarta detaljer:) så fixelifix blir d:) ha en bra dag allihop nu:) en alvedon o hoppas att huvudvärken går över.så kör vi en kopp kaffe till oxå;) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards