Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av sandra johansson - 22 oktober 2014 06:27

God morgon:) uppe me tuppen:) gick upp innan älsklingen åkte så fick träffa honom en stund:) vaknade när han kom flr att pussa mig hej då som han gör varje dag:) inget dumt sätt att vakna på;) fått i mig lite kaffe o morgondrinken:) nu sitter ja i soffan o tar d lite lugnt.den här dan går ja inte en meter utanför dörren.blåser storm o finns inte en värktablett som skulle hjälpa på smärtan d skulle bli i ansiktet:/ så blir en innedag me massa pysslande:) måla om vardagsrumsbordet o lite annat o piffa till lite småsaker:) blir superkul:D men först kommer emma på kaffe:) min gums skulle komma oxå men blev inte så:( igår va d en fullspäckad dag me massa ärenden,en tur till loppisen där ja hitta maaassa fund:) sen blev d regnbågen där ja börja på en halsduk:) kul o sticka:) avslappnande på nåt sätt:) sen bar d vidare me min gigantiska packning hem till baben sara på en snabbkaffe:) hann hem o lägga av mig alla saker innan d va dags att dra vidare för att storhandla:) landade äntligen i soffan vid åttatiden.då va ja helt slut.fick bli en del värktabletter under dagen för att försöka få bort d värsta av smärtan.men idag blir d verkligen att inte gå ut.hur rastlös ja än e.har redan fått iden i huvudet att gå till ica:p bara att trycka bort den tanken:p ta en kopp kaffe till o mysa ner sig under filten i rusket:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards