Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av sandra johansson - 10 oktober 2014 07:12

God morgon.sitter me mitt täcke o huttrar under en filt.hyresvärden har än en gång glömt fylla på oljan.så ingen värme o inget varmvatten.ringa o skälla sen så man slipper gå runt påpälsad till tusen.extremt ont idag efter en heldag ute i princip igår.va en enormt lång dag igår.dagvården halv tio till halv tolv.hade turen att få skjutsav emma o matte in så slapp bussen åtminstone:) efter dagvården va d ett uppehåll på en timme o furtifem min att inte göra nåt.men behövde bara vandra runt i furtio min för sen kom emma in o höll mig sällskap:) kvart över ett va d dags för psykologen.fick ur mig mycke som ja gått o tänkt på o mått dåligt över.så va riktigt skönt.o emma satt o väntade på mig under tiden:) sen bar d ut mot lugnås för en kaffe o lite tjöt me sara:) va riktigt trevligt trotts att ja va helt slut o hade ont så ja ville gråta.på hemvägen hoppade ja förbi syster yster för en kaffe där:) lika trevligt som vanligt:) så slutade me att ja va hemma vid sju o då hamnade ja i soffan o gick inte upp ur den på hela kvällen.underbara älsklingen lagade maten o tog hand om sin lilla duracellkanin:) blev en rätt tidig kväll o har sovit oroligt hela natten pga smärtan:( o som vanligt e ja uppe vid halv sex.börjar dagen som alltid me en kopp kaffe o en fitlinecoktail:) idag e planen att verkligen försöka ta d lugnt.smärtan tar kål på mig:( varit en full vecka o nästa vecka blir d ännu körigare:) men d ska bli riktigt kul:) komma hemifrån lite.ska krypa under filten o vila lite o ta en kopp kaffe.kanske kan man få somna typ en timme till.har ju ändå inget planerat:) så tacksam över att svärfar har titti så ja slipper gå ut i d här vädret.känner mig hemsk som inte ens kan ta hand om min hund men ja måste prioritera.o hon har d så bra där borta så:)hoppas verkligen varmvattnet kommer tillbaks sen för har världens disk att ta hand om o e lite svårt att diska i kallvatten.i värsta fall får ja väl plocka ner disken o gå o låna systers diskmaskin;) haha:p ne krypa under filten nu o försöka få upp värmen me en kopp kaffe.ha en bra dag allihop:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards