Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av sandra johansson - 29 oktober 2014 06:52

God morgon allihop.en lite småtrött tjrj me superont som sitter o dricker lite morgonkaffe o morgondrinken så snart e ja igång igen;) igår blev d att måla lite till:p va helt slut i kropp o själmen energin o rastlösheten pockar ju på så behövde nåt att göra:p blev grymt sårad igår så mådde inget vidare.blev en sväng till regnbågen o sen drog emma o matte me mig till stan för o pigga upp mig lite.hitta ett par supersköna mjukisar:) sen blev ja o älsklingen bjudna på tacos av emma o matte:) mums:) o på kvällen kom ja äääntligen iväg o fick träna i stan me min babe,hennes mamma o systerdotter:) ja släpade me emma oxå;) så hon fick se va d va:) o d va bland d roligaste ja gjort:) grymt jobbigt men såå kul:) ja fick några specialövningar för min rygg istället för två övningar ja inte klara men resten gick jätte bra:) lite stolt över mig sj:p längtar till morgondagens pass:) idag bär d av till pappa en sväng o hjälpa honom lite:) men innan dess ska ja försöka hinna måla ljusstakarna i trä som ja fyndade på loppisen igår:p ja me mina ljusstakar;)men hoppas alla får en bra dag:) nu ska ja ta en kopp kaffe till:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards