Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av sandra johansson - 31 oktober 2014 06:31

God morgon:) idag vakna man fem över fem:p men va tur d för älsklingens väckarklocka hade visst inte ringt.så fick väcka honom :) tur att ja inte vakna lite senare för då hade han verkligen försovit sig:/ tur d löste sig:) sitter me en kopp kaffe o min livräddare fitline:) lite mör i kroppen efter gårdagens underbara tabathapass:) verkligen kär i den här träningsformen:) d e kul o man kännerverkligen hur kroppen arbetar:) detta e nåt ja verkligen inte vill sluta me:) dessutom har ja ju min babe sara som går me mig aå vi kan pusha o stötta varandra:) på måndag börjar min vanliga teäning me maskiner igen me min kontaktperson oxå:) så blir fyea dagars träning i veckan:) ska köra ett test me d nästa vecka till att börja me o se hur kroppen reagerar på så mycke träning till o börja me:) så vi fårse:) kört på i 110 som vanligt sista månaderna:) har all ork o energi en människa kan be om.särskilt ja som knappt orkat ta mig igenom vissa dagar över huvudtaget pga alla mina sjukdomar som tagit alla mina krafter.men sen ja började me fitline har allt vänt.ja har extra energi o mår så mycke bättre psykiskt.även om ja självklart har mina dåliga dagar både psykiskt o av smärta.sista tiden nu har d ju blåst storm så har ju haft så ont att ja knappt vetat vart ja ska ta vägen:( men trotts d har ja ju haft energi så har ju hållt på för fullt här hemma o varit iväg hos vänner mm o börjat träna ordentligt:D att sitta still o vila o tagit d lugnt har varit omöjligt pga rastlösheten av all energi:p e rätt trött o seg på kvällarna bara men d e ju inte så konstigt;) fitline har verkligen räddat mig o gett mig ett nytt liv.orka o ha ebergin till allt ja vill göra o gjort mig till den gamla,goa,glada tjejen igen som länge mått dåligt både psykiskt o fysiskt.men nu när ja har så mycke mer ork o klarar mer gör d att ja inte känner mig lika värdelös psykiskt o har hjälpt mig få ork att verkligen klara ta tag i mitt psykiska.fitline kunde inte ha kommit in i mitt liv lägligare:) hade ju gärna hittat d tidigare men e så lycklig att d kom in i mitt liv överhuvudtaget:) d har fått min kropp att må så mycke bättre o funka mer som den ska.pga alla mina mediciner har min mage krånglat enormt mycke men nu funkar den som den ska:) märker av småförändringar här o där oxå som hjälpt mig i mitt liv:) kan inte va lyckligare över min ork o energi o allt annat o allt för att en drink kom in i mitt liv:) nåt ja aldrig ens trodde skullefunka.men å så fel ja hade:) älskar mit fitline o kommee aldrig sluta me d:) lika kär i d som ja e över nya träningen o min underbara älskling e lika glad som ja:) han har fått tillbaka tjejen han blev kär i:) e så tacksam för allt stöd han ger mig o att han alltid finns där<3 e lika glad o tacksam över mina underbara vänner som dom oxå funnits här o pushat mig o funnits när ja har mina dåliga dagar.smäetan o d psykiska kommer aldrig försvinna helt men d har blivit mycke bättre:) har fått ny smärtmedicin för nervsmärtan i ansiktet som faktiskt fungerat en del o d e superskönt.väntar fortfarande på att få komma till smärtenheten men hoppas att ja snart får komma dit.nu ska ja ta en kopp kaffe till o min morgondrink:) blir en rätt så lugn dag idag:) en kaffe hos syster e inplanerat men annars händer d inte så mycke:) men kan va skönt d me:) min kropp säger ifrån lite efter att ha kört så hårt nu när ja egentligen varit sjuk:p krypa upp i soffan en aväng o ta en lugn morgon:) hoppas alla får en underbar dag:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards