Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av sandra johansson - 25 oktober 2014 09:20

God morgon allihop.sitter i lugn o ro o dricker lite kaffe o morgondrinken.varit en lång o hård vecka me mycke aktiviteter o kört på för fullt här hemma.en del kvar o göra men d får bli nu i helgen:) trotts lunginflammationen har energin legat högt:p har gått på ren envishet o fitline:p vägrat att ta d lugnt.igår hade ja jannica här på morgonkaffe o sen gick ja vidare till syster en sväng för att kolla lite kläder för hon rensat ur garderoben:D hittade allt lite:) sen vidare för att äntligen ta prover o fick sitta o vänta i furtio min innan man fick komma in o då sa hon att man inte kunde ta dom en fredag för dom kunde inte stå över helgen så e bara att gå tillbaka på måndag o se glad ut:) när ja kom hem blev d faktiskt soffan o där stannade ja resten av eftermiddan/kvällen.batterierna i duracellkaninen va lite urladdade:p behövdes nog lite vila efter veckan:) knappt varit hemma nåt.i torsdags va d vuxenpsyk o en sväng till karlssons i stan o när ja kom hem blev d netto,loppisen o apoteket o en tur hem till underbara sara för kaffe:) sen dök emma o matte upp o ja o emma fixade me vägghyllorna i vardagsrummet som bara vill luta så köpte konsoller till dom o d blev jätte bra:) har två hyllor till att få upp.sen ska syster o ja hämta en kabeltrumma till som ska målas o sen användas som sidobord:) kommer bli kanon:) så e fullt ös här hemma me:p men försöka ladda lite batterier idag för känner mig rätt slut just nu.mdn energin o rastlösheten kommer väl under dan som vanligt:p men nu e älsklingen hemma o kan bromsa mig lite;) ont i ansiktet till tusen men vill inte ta värktablett d första ja gör på morgonen så biter ihop ett tag till.en kopp kaffe till o barata d lugnt.hoppas alla får en kanondag i rusket:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards