Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av sandra johansson - 28 oktober 2014 07:25

God morgon allihop.sitter me en kopp kaffe o filurar lite.haft ångest några dar men bra på d som ja e har ja dolt d rätt väl.kännt mig väldigt nere.e väldigt mycke som snurrar i min lilla hjärna.enormt svårt just nu me d här fasa vädret:( har så ont så ja inte vet vart ja ska ta vägen.så har varit en rätt jobbig period.men håller mig fullt upptagen ändå envis som ja e:p fått mina prover tagna äntligen så får se va dom visar.min förkylning/lunginflamation har hunnit ikapp mig efter en fullspäckad vecka.men trotts att kropp o huvud skriker vila skriker duracellkaninen högre:p målat o fixat i vardagsrummet o haft mig:) fattas bara en ny tvbänk o vitrinskåp nu:) kalas igår för goa emma:) blev bjudna på mumsig smörgåstårta o så:) va inte på bästa humöret o så men kämpar på.fått ställa in träningen i en vecka nu pga förkylningen o d efter attja fick skäll av älsklingen o emma att ja inte får träna förens ja ätit upp penicilinet.så till slut lovade ja att inte göra d trotts att d kryper i kroppen.regnbågen idag.men får väl se om ja går utanför dörren idag.vill bara få slippa smärtan:/ men kommer bli rastlös o klättra på väggarna så får väl se:p hoppas alla får en bra dag:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards