Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av sandra johansson - 18 oktober 2014 09:11

God morgon allihop:) en dunderförkyld sandra sitter här i gullspång me lite morgonkaffe för att vakna till:) jesper e uppe o försöker få liv i min karl vilket inte e d lättaste:p han brukar sova till sisådär tolv,ett på helgerna:p riktigt tråkväder ute idag så får väl se va man ska hitta på för nåt:) gårdagen blev rätt så lugn som planerat faktiskt:) närrastlösheten ställde ja mig o diska o gick runt o fixa lite:) så igår va ja riktigt duktig:p dom ringde o gav mig resultaten av min kroppsanalys igår efter torsdagen.dom va verkligen inte vidare bra:/ d första hon sa va att hon va jätte orolig för mig.ja har visst ALLDELES för lite vatten i kroppen.så pass att hon sa att d nästan va lite halvfarligt för mig att börja träna.hon skulle hålla stenkoll på mig på torsdag sa hon.för ja riskerar att svimma mm.så e därför ja varit lite yr i huvudet o blev så snurrig när ja testtränade där.så på måndag blir d o ringa min läkare o prata om d för han blir nog inte så glad över d.men får se va han säger.har fortfarande träningsvärk i låren efter i torsdags:p helt otroligt:) vill verkligen börja träna där men får se på torsdag hur min kropp klarar d.på måndag e d dags för min vanliga träning:) blir skönt.kanske får me mig min babe sara oxå:D hamnade i gullspång igår oxå över helgen:) blev tacomys o film:) ja somnade i soffan till filmen bara:p va nog rätt trött ändå efter den här veckan:p nu har min karl kommit till liv oxå:p så nu blir d o försöka få i sig lite frukost o börja dan:) ha en kanonlördag allihop:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards