Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av sandra johansson - 15 oktober 2014 06:07

Vaknar till en iskall lägenhet.ännu ingen värme o nu e d verkligen KALLT.ringa hyresvärden ännu en gång idag.nu hoppas ja att d fixas.gårdagen blev en riktigt lugn dagefter att inte ha sovit en minut natten till igår.men började dan me en kaffe me gumsan:) hämtade paket från fitline oxå:) sen tog d några timmar innan ja verkligen kunde varvaner.blev lite twilightmaraton:) sen blev d lite matlagning till älsklingen innan man dök ner i soffan:) både ja o älsklingen somnade vid nio sen:p va behövligt efter att ha varit utan sömn o huvudvärk o ont i bihålorna:/ känner mig inte jätte piggelin just nu.ont i ansiktet till tusen o förkyld o skit:( idag blir en riktig innedag för e verkligen inget väder för mig idag.så får se hur rastlös ja blir idag:p nu blir d lite kaffe o morgondrinken o bara ta en lugn morgon:) ha en kanondag nu allihop:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards