Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av sandra johansson - 17 oktober 2014 08:09

God morgon allihop:) sitter i soffan o tar d lugnt me en kopp kaffe o morgondrinken:) idag ska d verkligen bli en lugn vilodag.o ja ska inte lyssna på kroppen när ja blir rastlös:p för d vet ja att ja kommer bli:p e sån ja e:) har ont i ansiktet så ja vill gråta o mår illa så idag blir d en värktablett o hoppas på att d hjälper lite.varit en lång o fullspäckad vecka:) kul att ha nåt att göra men ja vet ju att ja får igen d me smärta mm tyvär:/ men va ska man göra.sitta ensam hemma ger mig ju bara ångest.igår började vi dan me kaffe o massa trevligt tjöt me min underbara sara:) sen blev d mer kaffe o tjöt hemma hos gumsan madde:) så trevligt så:) på kvällen åkte ja me sara in till stan för att kolla in ett fitcamp dom ska ha där:) va såå roligt:) tabatha heter träningsformen som dom ska köra o d va nog d jobbigaste ja någonsin gjort:p av bara sex minuters testträning har ja sån träningsvärk i benen idag att d e sjukt:) verkligen effektiv träning:) ska va två dar i veckan.första passet börjar på torsdag:) ska testa ett pass o se hur min rygg o d klarar d.vill inte att den ska krasha igen.o tränar ju på gymet två dar i veckan så måste få ihop d på nåt sätt isåfall:) för bara typ två månader hade ja aldrig orkat me en sån här vecka o att testa träningen o d igår.har allt att tacka fitline för.d har gett mig en chans till ett bättre liv me energi o ork.o tack vare energin o orken har ja ju klarat att arbeta på mitt psykiska oxå o fått en chans att bli bättre.kan inte förklara hur lycklig ja e:) känns så otroligt underbart att kunna göra sånt ja inte klarat förut.tack ännu en gång sara o maria för att ni gav mig mitt liv tillbaks<3 men idag måste ja se till att ge kroppen lite vila o lyssna på älsklingen så ja inte går in i väggen el så igen.envis som ja e så klarar ja ju inte att ta d lugnt utan kör 110 hela tiden:p.så idag tar vi en paus från allt.men hoppas att alla får en kanondag:) äntligen fredag ju;) så tjolla hopp på er:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards