Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av sandra johansson - 11 oktober 2014 09:08

God morgon allihop:) sitter p dricker lite kaffe o e grymt arg då vi varit utan värme o varmvatten i tre dar nu o ja har ringt o tjatat men inget händer.skickade iväg en intresseanmälan till radhusområdet syrenen igår :D bara hoppas att nåt ska bli ledigt:) älsklingen har äntligen tagit sitt förnuft till fånga;) håller tummarna nu:) igår blev en ordentlig vilodag.tog d bara lugnt o va helt enkelt.kunde ju inte göra d som behövdes här hemma utan varmvatten.hela diskbänken e full me disk..suck..o d ger mig enorm ångest.varit så sjukt mycke känslomässigt dom senaste dagarna så har varit helt slut.hoppas d blir bättre snart.idag kommer älsklingens faster hit o firar honom i efterskott o efteråt blir d kaffe hos syster yster me familj:) snart kommer emma på en morgonkaffe oxå:) ha en bra dag allihop:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards