Alla inlägg under oktober 2014

Av sandra johansson - 8 oktober 2014 10:37

Haft en lite smådålig morgon.o även gårdagen.men kämpar på.mycke i huvudet samtidigt som ja har strul me kroppen o blir yr o svag när ja reser mig igen.märks verkligen vilken enorm skillnad ja haft nu me fitline:) underbart:) lite strul på grund av den fasa nordea som gjort ett gigantiskt misstag verkligen så d ja skulle beställa extra till fitline som gör att ja mår bättre inte kan komma iväg..suck..så blir nog några smådåliga dagar nu.tur ja har sån hjälp runt mig:) känns hemskt att gå några steg bakåt igen bara.men får i mig mycke av d ja behöver ändå:) idag blir d rätt lugnt förutom träning kl halv två:) ska bli skönt:) få ur sig lite energi o få bort lite tankar:) inget planerat efteråt så får se va som händer:) imorn e d öppenvården o psykologen o sen blir d en tur ut till sara me emma:) ska bli trevligt:D hoppas alla får en kanondag:) tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 7 oktober 2014 07:02

God morgon:) idag vakna man tidigt pga smärtan.sovit någorlunda.blåser lika mycke idag som igår:( igår höll ja mig inne så mycke som möjligt men va iväg o hämta mitt nya leg o fick äntligen ut mitt älskade fitlinepaket:D sen kämpade ja mig iväg o tränade trotts att ja bara ville lägga mig ner o dö.men gud va skönt d va efteråt:) eb timmes träning o tjugo min cykling som avslut:) kändes efteråt men på ett så skönt sätt:) sen blev d hem o vila tills man skulle laga mat o få främmat av svärfar o svåger:) sen dök min underbara ängel upp på kaffe o vi blev sittande i nästan tre timmar o prata som vanligt:p grymt seg idag efter värktabletter o lugnande igår.hoppas d släpper.idag har ja studiebesök me min kontaktperson men sen får d nog bli rätt lugnt.smärtan tar död på mig:( menmen..en kopp kaffe o morgondrink o försöka vakna till:) ha en bra dag allihop:) tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 5 oktober 2014 21:18

God kväll allihop.sitter i soffan o ska kika på nån film på tv så länge ja nu orkar hålla mig vaken :p vakna tidigt som vanligt o tog d rätt lugnt.vaknade me ont men va pigg så planerade en långpromenad men när d började blåsa fick ja ändra dom planerna.bara stuckit ut näsan för o gå över till affären o bara d gjorde smärtan värre:( så jobbigt när smärtan håller mig tillbaka när ja har sån ork o energi.o värktabletterna försöker ja att inte ta för dom gör mig helt borta o seg efteråt.så försöker att bara bita ihop.e ju rätt bra på d.men fick trevligt främmat av svägerskan me familj som kom för att fira älsklingen:) blev massa trevligt prat o kaffe mm:) ja e en sååån kaffekärring:p nog druckit tio koppar idag:p en vanlig kaffedag för mig me andra ord;) ökat min dos av activizer lite nu när ja varit seg i huvudet o eneegin har d ju inte varit brist på men fick ta o vila en stund närdom åkt för ja hade så ont.så somnade en stund.städade ju köket imorse så har ju gjort nåt nyttigt :p sen kom papsen hit på middag o åkte för en stund sen:) måste hålla lite koll på honom ibland så han äter;) allt som allt har d varit en riktigt trevlig helg:) så tacl till alla som kommit o firat älsklingen:) nu ska ja lägga mig i soffan o mysa en stund.ha d gött allihop:) tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 4 oktober 2014 17:44

Hej allihop.en mycke piggare tjej som skriver nu:) varit halvdöd halva dan men började dan me en tur till sötåsen på öppet hus me emma,syster yster,martin o barnen:) va riktigt kul:) busa me barnen som hade superkul bland alla traktorer o djur:) men va ju inte piggaste tjejen i stan direkt.så efter en tur till affären o ut me vovven en sväng fick d bli soffan o vila några timmar.behövdes mer än ja trodde.men nu börjar ja piggna till o tog lite extra activizer för o få lite hjälp på traven så ja inte skulle va halvdöd nu när älsklingen kommit hem efter en dag me innebandytävling:) får ju främmat av jesper oxå så kan ju va trevligt om man orkar hålla sig vaken lite längre än till typ åtta:p men börjar bli förkyld oxå så kroppen e ju inte riktigt me.strax ställa mig o laga mat o sen får d nog bli myskväll me lite film me killarna:) hoppas alla får en bra lördagskväll:) tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 4 oktober 2014 08:13

God morgon:) idag blev d lite sovmorgon.älsklingen har åkt iväg för innebandymatch över dan:) va en riktigt trevlig dag igår.min mobil krasha så va maaassa strul för att få igång min gamla.va en riktig städdag o va hos syster en sväng o sen blev d hem o fira älsklingen:) fick besök av svägerskan me familj o sen svärmor,rosa o emma:) älsklingen älskade sina presenter:) va rätt slut efteråt men blev en sen långpromenad:) hade en bra dag igår me inte så ont.men idag känns d som ja blivit påkörd av ett tåg:/ ont både i ansikte o rygg.försöka ta en lugn dag o vila så mycke som möjligt.behöver nog d efter att ha kört i 110 hela veckan.men hoppas alla får en kanondag:) tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 3 oktober 2014 08:04

God morgon allihop.sitter o tar d lite lugnt innan d e dags att städa o fixa lite:) rätt så ont idag i både ansikte o rygg:/ men ska försöka fixa så gott ja kan:) älsklingens födelsedag idag:D inplanerat massa mys o lite trevligt besök:) ska försöka ta d någorlunda lugnt idag trotts all energi som bubblar inom mig:) inget annat inplanerat nu på dan o d kan va riktigt skönt trotts att ja blir rastlös:p supertråkigt väder så då gör d inte så mycke att hålla sig inne.rätt seg i huvudet idag efter värktabletterna igår.hoppas d släpper under dan.lite mer kaffe för att få zombien att vakna till liv:p haen superdag allihop:) tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 2 oktober 2014 19:05

Sitter i soffan o försöker ta d lite lugnt efter en fullspäckad dag:) går inte nåt vidare för e rätt rastlös:p haft en trevlig dag me kaffebesök av emma o syster yster på morgonen o sen en tur ut i regnet me emmaför lite ärenden o en tur på torget:) hittade världens sötaste o skönaste tröja:) perfekt nu till hösten:) sen blev d hem en sväng o fixa lite innan ja o titti gick iväg för att möta underbara sara o benjamin för att gå hem till mig för en kaffe:) blev massa bus o kom än en gång fram till att vi inte har nån vidare barnvänlig lägenhet:p sen har ja försökt vila o ta d lite lugnt men sprungit runt som en yr höna:p haft en bra dag me inte så farligt ont:) underbart att kunna ha såna dagar.fick till slut smärtstillande för ansiktet fram tills ja får komma till smärtenheten vilket ja hoppas blir snart.o bara hoppas på att dom kan komma på nåt som hjälper mig me d här helvetet bara lite åtminstone.håller tummarna.ne nu ska ja ta en kaffe o börja me maten tills älsklingen kommer hem från träningen:) imorn blir d städning o fira älsklingen som fyller år me massa mys o lite besök:) hoppas han tycker om presenterna:p ha en bra kväll nu allihop:) tjolla hopp:)

Av sandra johansson - 2 oktober 2014 07:33

God morgon allihop:) kallt ute idag.fortfarande ont efter att ha vart ute igår:( men måste ju ut idag me så e bara att göra sig redo för smärtan.lite ärenden o fixao så idag.men även lite trevliga kaffebesök:) kaffekärring som ja e så älskarja kaffebesök;) idag e ryggen rätt kass:/ klarat sig rätt länge men idag säger den ifrån rätt rejält:( men blir en dag me fullt upp så får funka.skönt o komma ut lite o göra av me lite energi trotts smärtan efteråt.duracellkaninen e på g för fullt;) nu en kopp kaffe till o morgondrinken:) ha en kanon torsdag allihop:) tjolla hopp:)

Presentation


Mina ögon kan glittra.Mina läppar kan le.Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards